خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

راهپیمایی روز قدس در 115 شهر و بخش خراسان رضوی

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 15 فروردین 1403 - 17:53
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برگزاری راهپیمایی روز قدس در 115 شهر و بخش استان خراسان رضوی برنامه ریزی شده است.
قدس،روز،راهپيمايي،انقلاب،استان،اسلامي،سلطاني،رضوي،برپايي،خرا ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، حجت‌الاسلام سید محمد سلطانی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت:اجتماع راهپیمایان ساعت 9 صبح روز جمعه هفته جاری آغاز می‌شود و سخنران پایانی راهپیمایی «سعید جلیلی» نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی خواهد بود همچنین برای برگزاری راهپیمایی روز قدس در 115 شهر و بخش استان خراسان رضوی برنامه‌ریزی شده است.
وی افزود:همزمان با روز جهانی قدس که مردم فلسطین مظلوم و غزه مقاوم زیر سنگین‌ترین آماج حملات وحشیانه‌ رژیم کودک‌کش صهیونیستی قرار دارند، مردم بصیر و همیشه در صحنه استان با انگیزه دو چندان و گام‌های استوار در راهپیمایی روز قدس و همراه با امت اسلامی و ملت آزادیخواه جهان، با ظلم و جنایت جلادان کودک‌کش و سفاک صهیونیست به مبارزه بر می‌خیزند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: استقرار تماشاخانه و برپایی ایستگاه نقاشی کودکان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مسیر راهپیمایی، برگزاری پرسمان انقلاب اسلامی و مقاومت و برپایی نمایشگاه در صحن قدس از جمله برنامه های جانبی در روز راهپیمایی است.
سلطانی خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس امسال با عنوان «طوفان الاحرار» برگزار می‌شود.
وی تاکیدکرد : امسال نیز روز جهانی قدس متفاوت، باشکوه و پررنگی را مانند همیشه داریم و به برکت شب‌های قدر شعار امام راحل را محقق کنیم و شاهد باشیم که این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی(عج) ختم و توسط ایشان رهبری شود و روزی فرا برسد که در قدس شریف اقامه نماز را به امامت این امام بزرگوار داشته باشیم.
انتهای پیام/282/.