خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

707 پرونده تعزیراتی برای اصناف کرمانشاه تشکیل شد

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 15 فروردین 1403 - 17:53
معاون تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: همزمان با ایام نوروز و ماه رمضان و اجرای طرح نظارت ویژه، 707 پرونده تخلف برای اصناف استان کرمانشاه تشکیل شد.
تعزيرات،حكومتي،تشكيل،تخلف،كرمانشاه،نوروز،ايام

ظفر پردال در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به طرح نوروزی ویژه نوروز و ماه رمضان توسط دستگاه‌های نظارتی و تعزیرات حکومتی اظهار داشت: در نوروز امسال 189 تیم گشت در سراسر استان 1275 مورد بازرسی از اصناف مختلف انجام دادند.
وی از تشکیل 707 پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی خبرداد و عنوان کرد: در این مدت 689 واحد تخلف داشتند و 586 واحد نیز بدون تخلف بودند.
پردال با بیان اینکه در شهر کرمانشاه 601 مورد بازرسی انجام و 513 مورد منجر به تشکیل پرونده شد گفت: امسال علاوه بر تشکیل گشت، دو شعبه تعزیرات حکومتی در میدان تره‌بار و بازار به صورت ثابت راه‌اندازی شد و تیم واکنش سریع نیز فعال بود.
وی افزود: این طرح از 15 اسفند در استان اجرا شد و بیشتر تخلفات در حوزه عدم درج قیمت، عدم رعایت بهداشت و گرانفروشی بود و بنابر دستورالعمل ابلاغی هر گرانفروشی 10 برابر جریمه به دنبال دارد.
معاون تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بیان کرد: در ایام خاص همچون ایام نوروز و رمضان به فراخور دستورالعمل‌ها گشت‌هایی تشکیل می‌شود و در گشت‌های سیار قاضی تعزیرات حضور دارد
پردال با اشاره به اینکه سامانه 135 تعزیرات حکومتی آماده دریافت گزارشات و شکایات مردمی است گفت: در این ایام 6 نفر از مسافران نوروزی به تعزیرات مراجعه کردند و تیم به صورت سریع به محل اعزام شد و رضایت شاکی را گرفتند.
انتهای پیام/