خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

محدودیت تردد تریلر در محورهای خراسان شمالی

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 11 فروردین 1403 - 01:12
رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: تردد تریلر و خودروهای کشنده در تمام محورهای خراسان شمالی تا سیزدهم فروردین ماه ممنوع است.
استان،نوروزي،پليس،محورهاي،تردد،مسافران،سنگين

سرهنگ رحمان اسپیدکار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: تردد در تمامی محورهای استان روان است و در محدوده آشخانه -جنگل گلستان تردد با توجه به موج بازگشت مسافران نوروزی کمی سنگین است.
وی افزود: محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین به استثنای وسایل نقلیه سنگین حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از امروز ساعت 7 صبح تا پایان 13 فروردین در محورهای استان اعمال می‌شود.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: بیشترین تخلفات رانندگی در خراسان شمالی عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی، سرعت غیر مجاز و سبقت غیر مجاز می‌باشد و توصیه پلیس به مسافران نوروزی رعایت قوانین و مقررات است.
اسپیدکار با اشاره به حضور پلیس در تمام محورهای استان تصریح کرد: حدود 350 نفر در مجموع برای خدمت رسانی به مردم فعال هستند که متشکل از 80 تیم در پلیس راه‌های استان و 26 تیم درون شهری برای کمک به مسافرین نوروزی حضور دارند.
وی افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تمام تلاش ما این است که مسافران نوروزی با آرامش خاطر به استان ما سفر کنند.
انتهای پیام/311/.