خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 09 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

انعکاس حال و هوای حرم رضوی با 41 دوربین

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 11 فروردین 1403 - 01:12
رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: برای نخستین بار 41 دوربین پخش زنده در سراسر اماکن متبرکه رضوی با هدف انعکاس هر چه مطلوب تر فضای معنوی و ملکوتی بارگاه منور رضوی در شب های قدر مستقر شده است.
رضوي،مراسم،آستان،مطهر،حرم،قدس،زنده،شبكه،ساعت،مجازي،هوشمند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدبه نقلازآستان نیوز، محسن هوشمند اظهارداشت:در سال جاری برای نخستین بار به صورت گسترده ویژه برنامه‌ شب‌های قدر حرم مطهر امام رضا(ع) با بیش از 41 دوربین پخش زنده با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در شبکه‌های مختلف صدا و سیما و بستر فضای مجازی پوشش داده می‌شود.
وی در ادامه به جزئیات پوشش و پخش زنده مراسم احیای شب‌های قدر حرم مطهر رضوی از شبکه‌های مختلف صدا و سیما و بین‌الملل اشاره کرد و گفت: 3 مراسم ویژه شبهای قدر در حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده‌ است که به صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های مختلف پوشش داده می‌شود.
رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی تصریح کرد: مراسم اصلی حرم مطهر رضوی در این شبهای عزیز از ساعت 20:30 آغاز شده که از شبکه خراسان رضوی و رادیو زیارت به صورت زنده پخش می‌شود.
هوشمند ادامه داد: این مراسم ساعت 23 نیز از شبکه یک سیما و رادیو جوان پخش می‌شود، همچنین تصاویر این مراسم در بسترهای مجازی و ماهواره برای استفاده سایر شبکه‌ها ارسال خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: مراسم ویژه‌ای که برای مخاطبان ناشنوا در رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است با سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی و مداحی حاج محمود کریمی از مداحان برجسته کشورمان به صورت زنده از شبکه سلامت ساعت 21:45 پخش می‌شود.
رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی افزود: همچنین در این شبها مراسم عزاداری ویژه‌ای برای زائران عرب زبان در رواق دارالرحمه حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد که از شبکه‌های الکوثر، امام رضا(ع)، ثقلین و شبکه‌های بین‌المللی به صورت مستقیم و زنده پخش می‌شود همچنین برای شبکه 14 ترکیه نیز برنامه ویژه‌ای تدارک دیده شده است.
هوشمند در بخش دیگر از سخنانش به پخش زنده مراسم شب‌های احیاء نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبار ک رمضان از بستر فضای مجازی اشاره کرد و گفت: از سوی مدیریت خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی، مراسم اصلی حرم مطهر رضوی از ساعت 21 از بستر سایت آستان نیوز، رضوی تی وی و صفحات آستان قدس رضوی در پیام‌رسان‌های داخلی از جمله آپارات، هیئت آنلاین، روبینو، روبیکا، گپ و سروش پلاس، تلوبیون، لنز و سپهر برای مخاطبان ایرانی پخش می‌شود.
وی تاکید کرد: علاوه‌بر این، صفحات آستان قدس رضوی در فیسبوک، یوتیوب و اینستاگرام ویژه مخاطبان بین الملل به زبان اردو و آذری همراه با آیتم‌های اختصاصی سخنرانی و مداحی فعال است تا دلدادگان به امام رضا(ع) در سرتاسر دنیا از فیوضات این شب‌های با برکت بهره‌مند شوند.
انتهای پیام282/