خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رویداد تکریم بلندترین و بزرگترین پرچم ایران برگزار می‌شود - تسنیم

تسنیم | اجتماعی و حوادث | جمعه، 10 فروردین 1403 - 18:53
ویژه برنامه «دهمین رویداد تکریم پرچم جمهوری اسلامی ایران» همزمان با دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.
ايران،جمهوري،اسلامي،پرچم،رويداد،تكريم،برگزار

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ویژه برنامه «دهمین رویداد تکریم پرچم جمهوری اسلامی ایران» همزمان با دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران با حضور مسئولان کشوری و سفرای کشورهای خارجی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.
در این رویداد که برای دهمین بار برگزار می‌شود، شهردار تهران، سفرا و روسای سازمان های بین المللی مقیم تهران حاضر می‌شوند.
دهمین رویداد تکریم بلندترین و بزرگترین پرچم ایران روز یکشنبه 12 فروردین 1403 از ساعت 10 الی 12 صبح در محل کوشک باغ هنر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.
رویداد تکریم پرچم جمهوری اسلامی ایران هر ساله به همت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را به صورت زنده از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه‌های اجتماعی در آپارات و اینستاگرام به آدرس (@abasabadecopark) دنبال کنند.
رویداد تکریم پرچم جمهوری اسلامی ایران تنها مراسم رسمی کشور در سالروز جمهوری اسلامی ایران است که بلندترین و سنگین‌ترین پرچم کشور به ارتفاع 150 متر و وزن 300 کیلوگرم با ابعاد 22 در 46 متر معادل 1024 مترمربع به اهتزار در می‌آید.
انتهای پیام/