خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ورود 4 میلیون گردشگر نوروزی به استان بوشهر

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 10 فروردین 1403 - 16:53
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: از آغاز سفر های نوروزی تاکنون بیش از 4 میلیون و 150 هزار مسافر و گردشگر در مناطق مختلف استان بوشهر اسکان یافته اند.
استان،بوشهر،مسافران،گردشگران،اقامت،ايام،گردشگري

اسماعیل سجادی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر از تکمیل مراکز اقامتی استان خبر داد و اظهار داشت: تخت‌های هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، مهمانسراها، بوم‌گری‌ها و کلاس‌های مدارس از اقامت مسافران تکمیل شده است.
وی با بیان اینکه کمپ‌های مختلف توسط شهرداری‌های استان بوشهر برای اسکان مسافران ایجاد شده است گفت: از 24 اسفند تاکنون 4 میلیون و 150 هزار مسافر وارد استان بوشهر شده‌اند و اقامت کرده‌اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از ارتقا جایگاه استان بوشهر در جذب گردشگر در ایام نوروز خبر داد و خاطرنشان کرد: طبق اعلام دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور، استان بوشهر در زمینه جذب گردشگر و ورود مسافر در ایام نوروز با یک پله صعود در جایگاه سوم کشور قرار گرفت.
سجادی‌منش بیشترین ورود و اسکان گردشگران را به ترتیب در شهرستان‌های گناوه، بوشهر و دیلم دانست و بیان کرد: موج سوم ورود مسافران و گردشگران به استان بوشهر در روزهای انتهای ماه مبارک رمضان و ایام تعطیلات عید فطر پیش‌بینی شده است.
وی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های لازم برای آرامش و آسایش گردشگران در سفر به استان بوشهر گفت: با مشارکت دستگاه‌های مختلف خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران ارائه می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با اشاره به جاذبه‌های گردشگری این استان خاطرنشان کرد: استان بوشهر علاوه بر سواحل 970 کیلومتری خلیج فارس، آثار تاریخی و موزه‌های مختلف پذیرای مسافران و گردشگران هستند و این درحالی است که مهمان‌نوازی مردم استان، بازار کالاهای ملوانی و ته لنجی، آب و هوای مطلوب زمینه ماندگاری و اقامت مسافران افزایش داده است.
انتهای پیام/190/.