خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

وزش باد شدید و کاهش دما در نواحی شرقی کشور

باشگاه خبرنگاران | اقتصادی | جمعه، 10 فروردین 1403 - 09:23
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز ۱۰ فروردین ماه شاهد کاهش دما و وزش باد شدید در نواحی شرقی کشور هستیم.
شمال،ارتفاعات،باران،خراسان،شرقي،مناطق

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و برخی نقاط یزد ،کرمان و ارتفاعات شمال شرقی هرمزگان بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید کاهش دما و در مناطق مستعد گردوخاک رخ می دهد.
به گفته وی، روز شنبه در شمال استان فارس، چهار محال و بختیاری،کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات شمال شرق خوزستان و مناطق شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل یکشنبه در شمال غرب سواحل دریای خزر، برخی مناطق کرمان و ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی بارش پراکنده باران رخ خواهد داد.
او می گوید: روز دوشنبه در جنوب اصفهان، نیمه شمالی فارس، کرمان نیمه شرقی سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و خراسان شمالی رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
ضیائیان بیان کرد: روز سه شنبه علاوه بر مناطق فوق در استان‌های اصفهان، لرستان، کرمانشاه، جنوب همدان، جنوب مرکزی و شمال خراسان رضوی نیز بارش باران و وزش باد رخ می‌دهد.