خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان + تصویر

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 09 فروردین 1403 - 17:53
در آستانه دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در کرمان پایتخت مقاومت اسلامی برگزار شد.
كرمان،اسلامي،آيين،استان،جمهوري،مستضعفين،اهتزاز

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران صبح امروز و در آستانه دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی در کرمان پایتخت مقاومت اسلامی برگزار شد.
در این آیین حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فداکار، استاندار، سردار معروفی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین، امیرغلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌ شرق ارتش، حجت‌الاسلام علیمرادی، نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری و تعدادی از مسئولان استان نیز حضور داشتند.
آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در کرمان با سخنرانی سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله اجرای گروه سرود همراه بود.
شرکت کنندگان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای مظلوم غزه با سر دادن شعارهای " مرگ بر آمریکا " و " مرگ بر اسرائیل" خشم انزجار خود را از جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت آمریکا در فلسطین نشان دادند.
انتهای پیام/511/