خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 09 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آمادگی امداد مازندران در جذب حامی

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 09 فروردین 1403 - 17:12
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران، گفت: کمیته امداد مازندران با استقرار پایگاه هایی در شب های قدر آمادگی جذب حامی برای ایتام دارد.
ايتام،حامي،محسنين،اكرام،رحمان،امداد،مازندران،ايام

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مهدی رحمان زاده، اظهار داشت: همزمان با مراسم شب‌های قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع)، ثبت نام از متقاضیان و خیران شرکت در طرح اکرام ایتام در پایگاه‌های کمیته امداد استان انجام می‌شود.
وی افزود: 100 پایگاه جذب حامی در شب‌های قدر در استان فعال خواهد بود.
معاون مشارکت‌های کمیته امداد مازندران خاطرنشان کرد: بناست تا در ایام ماه مبارک رمضان پایگاه‌های حامی یابی در حسینه‌ها، مساجد، مراکز نیکوکاری و هیات‌ها مستقر شود و فعالیت این پایگاه‌ها تا ایام عید سعید فطر ادامه دارد.
رحمان زاده ادامه داد: مازندران در حال حاضر 14 هزار و 429 فرزند یتیم و محسنین را زیر پوشش طرح اکرام دارد.
وی گفت: ایتام و محسنین توسط 56 هزار و 790 حامی حمایت مادی و معنوی می‌شوند.
رحمان زاده یادآور شد: فرصت برای هر نفر مهیاست که می‌تواند به عنوان حامی ایتام و محسنین در طرح اکرام ثبت نام کند و حداقل پرداختی برای حمایت از فرزندان معنوی 100 هزار ریال است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران بیان کرد: خیران و حامیان معنوی با مراجعه به سایت elram.emdad.ir و یا ارسال عدد 011 به شماره 30003333 می‌توانند فرزندان و ایتام را تحت حمایت بگیرند و از طریق کارت مجازی، مبالغ مدنظر خود را به صورت مستقیم به حساب ایتام واریز کنند.
انتهای پیام/