خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رئیس جمهور شنبه نمایشگاه قرآن می‌آید

باشگاه خبرنگاران | فرهنگی و هنری | پنجشنبه، 09 فروردین 1403 - 16:41
مراسم تجلیل از خادمان قرآنی به رسم هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور رئیس جمهور شنبه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
قرآني،خادمان،قرآن،تجليل،برگزار،رئيس،فعالان

روز گذشته در جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور که با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رضا مرادصحرایی وزیر آموزش و پرورش و مصطفی زمانیان، رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شده بود، مشخص شد مراسم تجلیل از خادمان قرآنی به روز شنبه یعنی ۱۱ فروردین موکول شده، که با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور قبل از اذان مغرب و عشاء ساعت ۱۵:۰۰ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
به گفته علی سرابی دبیر انجمن خادمان قرآن کریم، امسال بیست و نهمین دوره تجلیل از خادمان قرآن کریم برگزار می‌شود، که هدف از آن تقویت جریان قرآنی کشور با تقدیر از فعالان ممتاز در عرصه‌های قرآنی از جمله هنرمندان هنر‌های قرآنی، خوشنویسان، کاتبان قرآن، سینماگران قرآنی، پژوهشگران، مترجمان، اساتید حفظ، قرائت، تعلیم و تربیت قرآن و مدیران قرآنی است.
ما با تجلیل از خادمان قرآنی مشوق دیگر فعالان قرآنی برای استمرار و توسعه فعالیت‌هایشان خواهیم بود.