خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بازگشایی تمام محورهای روستایی معمولان با کمک سپاه لرستان

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 09 فروردین 1403 - 16:30
سرپرست فرمانداری معمولان از بازگشایی تمام محورهای روستایی این شهرستان با کمک سپاه لرستان خبر داد.
معمولان،بازگشايي،سپاه،محورهاي،لرستان

محمد ناظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درپلدختر، اظهار داشت: سیلاب به بخش‌های مختلف این شهرستان مانند راه‌های روستایی، زیرساخت‌های برق، آب شرب، کشاورزی، راه ارتباطی بین مزارع، تجهیزات و موتورآلات کشاورزی خسارت وارد کرده‌ است.
وی اضافه کرد: ماشین‌آلات راهداری برای بهسازی و بازگشایی محور اصلی خرم‌آباد- پلدختر در منطقه ملاوی متمرکز است و از سپاه لرستان درخواست ماشین‌آلات و تجهیزات برای بازگشایی راه‌های ارتباطی معمولان را داشتیم.
سرپرست فرمانداری معمولان بیان کرد: ماشین‌آلات ‌و تجهیزات راه‌سازی سپاه با دستور سردار باقری، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، در اختیار این شهرستان برای بازگشایی محورهای روستایی قرار گرفت.
ناظری یادآور شد: تمام محورهای روستایی معمولان با کمک سپاه لرستان بازگشایی شد و هم‌اکنون در حال بهسازی و تکمیل بازگشایی محورهای معمولان هستند‌.
وی با اعلام وصل آب شرب و برق روستاهای معمولان، بیان کرد: ما در حال جمع‌بندی میزان دقیق خسارت سیل به این شهرستان هستیم که به‌زودی اعلام می‌شود.
انتهای پیام/646/