خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برگزاری آیین شب های قدر در 1400 مسجد لرستان

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 09 فروردین 1403 - 16:30
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری مراسم شب های قدر در بیش از یکهزار و 400 مسجد این استان خبر داد.
مراسم،لرستان،قرآن،برگزاري،مساجد

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اعلام ویژه‌برنامه‌های مساجد لرستان در ماه رمضان، اظهار داشت: جزءخوانی قرآن، برگزاری محافل انس با قرآن، کرسی‌خوانی تلاوت و برنامه‌های ویژه روزه‌اولی‌ها در مساجد این استان در حال برگزاری است.
وی اضافه کرد: تمام مساجد و حسینیه‌ها در شهرها و روستاهای لرستان برای برگزاری مراسم پرفیض احیا و مراسم جمع‌خوانی قرآن، دعا، مناجات، سخنرانی و روضه‌خوانی آماده شده‌است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اعلام کرد: مراسم احیای شب نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه رمضان در بیش از یکهزار و 400 مسجد این استان با حضور روحانیون و ائمه‌‌جمعه برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: قرائت دعای جوشن کبیر همراه با مراسم معنوی قرآن بر سر گرفتن و برپایی مراسم سوگواری ایام شهادت حضرت علی(ع) از ویژه‌‌برنامه‌های شب‌های قدر در لرستان است.
قدرتی با اشاره به اعزام یکهزار و 200 مبلغ برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در لرستان، گفت: مراسم احیای خرم‌آباد در مصلای الغدیر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/644/+