خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آخرین وضعیت ترافیک محورهای شمالی اعلام شد

تسنیم | اجتماعی و حوادث | پنجشنبه، 09 فروردین 1403 - 15:53
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور آخرین وضعیت محورهای شمالی را اعلام کرد.
ترافيك،تردد،شمال،مسير،حدفاصل،آزادراه،محورهاي،سنگين

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاه به تردد‌های جاده‌ای در طرح نوروزی اظهار کرد: از 24 اسفندماه 1402 تا نهم فروردین‌ماه 1403 ، 370 میلیون تردد ثبت شده است.
وی با اشاره به آمار متوسط ترددروزانه گفت: 26 میلیون تردد ثبت شده است که نسبت به سال گذشته 3 درصد کاهش یافته است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور به استان‌های پر حادثه فوتی اشاره کرد و گفت: به ترتیب کرمان ـ فارس ـ سیستان و بلوچستان ـ اصفهان ـ خراسان رضوی ـ خوزستان در این بخش اعلام شده است.
وی ادامه داد: بیشترین تردد و انباشت استان‌ها نیز به استان‌ مازندران با 312 هزار خودرو، گیلان با 232 هزار خودرو و خراسان رضوی با 78 هزار خودرو اختصاص پیدا کرده است.
شیروانی درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی تاکید کرد: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا تویر و هزارچم تا سیاه بیشه، ترافیک سنگین در آزادراه تهران ـ شمال مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه ، تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین ـ رشت مسیر(رفت و برگشت) وجود دارد.
ضمنا محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.
انتهای پیام/