خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 09 فروردین 1403 - 15:30
فرمانده سپاه استان قم، گفت: فعالیت جهادگران عرصه سازندگی و محرومیت زدایی در ایام نوروز و با زبان روزه همانند دوران دفاع مقدس است.
جهادگران،جهاد،ايام،خدمت،استان،نوروز،سپاه

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم با حضور در روستاهای قلعه‌چم، علی‌آباد و خلج آباد از توابع این استان، از فعالیت گروه‌های جهادی در ایام نوروز بازدید و از جهادگران تقدیر و تشکر به عمل آورد.
فرمانده سپاه استان قم در این بازدید ضمن خداقوت به جهادگران عرصه‌ سازندگی و محرومیت‌زدایی، فعالیت جهادگران در ایام نوروز را همانند دوران دفاع مقدس دانست.
وی گفت: جهادگرانی که در تعطیلات نوروزی و با زبان روزه جهاد می‌کنند، قطعا دفاع مقدسی را در این برهه‌ سخت اقتصادی رقم می‌زنند که کاملا ستودنی و قابل ستایش است.
موحد بیان کرد: حرکت زیبای جهادگران در شروع سال جدید و همزمان با ماه رمضان برکتی را در زندگی آنها ایجاد می‌کند که برای خودشان قابل لمس خواهد بود.
فرمانده سپاه استان قم در جمع جهادگران به ارتباط آنها با همدیگر در ایام جهاد اشاره و بیان کرد: در این اردوها شما جهادگران ضمن خدمت به مردم و ارتباط‌گیری با همدیگر به خدمت خود نیز در آمدید، چون این جهاد قبل اینکه خدمت‌رسانی به مردم باشد در واقع خدمت‌رسانی به تزکیه خودتان است و باید قدر لحظات زیبای جهاد و عهد خدمت در سازندگی را بدانید تا قبل ساختن آن خانه‌ محروم و آن مدرسه، خودتان ساخته شوید.
وی تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، عمرانی، پزشکی که جهادگران در ایام پر شور و نشاط نوروز در راستای جهاد و خدمت با همدلی انجام می‌دهند خدماتی است در جهت محرومیت‌زدایی که ستودنی است.
انتهای پیام/