خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فعالیت بشر دوستانه 44 تیم سحاب هلال احمر مازندران

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 09 فروردین 1403 - 13:53
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران، گفت: به موازات اجرای طرح امداد و نجات نوروزی طرح ملی خدمات بشر دوستانه نیز اجرا می شود و 44 تیم سحاب در این طرح همکاری دارند.
طرح،احمر،مازندران،هلال،نوروزي،جوانان،ملي،فخاري

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، غلامعلی فخاری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با استقرار امدادگران هلال احمر خدمت‌رسانی جوانان هلال‌ احمر به مسافران نوروزی در پست‌های امدادی انجام شده و 400 هزار گردشگر و مسافر نوروزی در طرح ملی خدمات بشردوستانه از هلال احمر مازندران خدمت دریافت کردند.
وی افزود: بیست و چهارمین طرح خدمات بشردوستانه هلال‌احمر در حال انجام است و بیش از 3000 نفر روز از جوانان در این طرح مشارکت می‌کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران تصریح کرد: این جوانان با نشاط در قالب 17 پست و 44 تیم سحاب در حال اجرا طرح هستند‌.
وی گفت: این طرح از 25 اسفند 1402 آغاز شد6 و تا 17 فروردین 1403 ادامه خواهد داشت.
به گفته فخاری جوانان هلال‌احمر مازندران با برنامه‌های متنوع دستورالعمل‌های ملی را اجرا کرده، خدمات به مسافرین و میهمانان نوروزی مازندران ارائه خواهند کرد.
مدیر عامل هلال‌ احمر مازندران کاهش سوانح و حوادث با هشدار و اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ هلال‌احمر را از اهداف طرح ملی بشردوستانه هلال احمر دانست.
وی بیان کرد: تا روز هفتم فروردین 1403 حدود 400 هزار نفر به پست‌های این طرح ملی مراجعه کرده و خدمات لازم را دریافت کردند.
فخاری گفت: کنترل و آموزش فشار خون، اطلاع‌رسانی قبل از سفر، اجرای پویش بهبود رفتارهای ترافیکی، اطلاع‌رسانی نقاط حادثه‌خیز، برپایی خیمه‌های نماز، خدمات دوستدار کودک، توزیع بسته‌های فرهنگی، توزیع بسته‌های افطاری و برپایی غرفه طرح یاس اجرا و به گردشگران و مسافرین نوروزی خدمت ارائه شد.
انتهای پیام/