خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پایگاه امداد نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 09 فروردین 1403 - 13:53
رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: پایگاه امداد نجات انجیلاق باید با دریافت اعتبارات لازم تا پایان امسال تکمیل و به مرحله بهره برداری برسد.
احمر،هلال،قزوين،آبيك،پايگاه،شهرستان،جمعيت،سفر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، پیرحسین کولیوند شامگاه چهارشنبه در حاشیه سفر یک روزه خود به استان قزوین و در بازدید از روند ساخت پایگاه تخصصی امداد و نجات انجیلاق واقع در شهرستان آبیک، اظهار داشت: برای این طرح یک هزار میلیارد ریال اعتبار لازم است که قرار شد 50 درصد آن از سوی جمعیت هلال احمر و 50 درصد مابقی دیگر از سوی استانداری قزوین تامین شود.
وی اضافه کرد: هم اکنون 230 میلیارد ریال از سوی جمعیت هلال احمر به این طرح اختصاص داده شده و لازم است که 230 میلیارد دیگر نیز از از سوی استانداری در اولین فرصت تامین شود.
محمدبیگی خواستار تاسیس 3 پایگاه هلال احمر در قزوین شد
فاطمه محمدبیگی در حاشیه سفر یک روزه رئیس جمعیت حلال اهمر به استان قزوین، اظهار داشت: دو شهر جدید زیاران و قشلاق که در فاصله 15 تا 20 کیلومتر مرکز استان قرار گرفته نیاز مبرم به پایگاه هلال احمر دارند که امیدواریم از مصوبات این سفر استانی باشد.
وی افزود: با توجه به قرار گرفتن بزرگراه غدیر در محور شهر قشلاق به خاکعلی و انتقال ترافیک سنگین محور تهران به این بزرگراه تاسیس یک پایگاه امداد و نجات هلال احمر ضروری است.
نماینده مردم قزوین، البرز د آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ساختمان قدیمی هلال احمر شهرستان آبیک، بیان کرد: ساختمان هلال احمر شهرستان آبیک ساختمانی قدیمی بوده و نیاز به یک فضای بزرگتر و مجهزتر جهت خدمت به مردم شریف شهرستان و مسافران را دارد.
انتهای پیام/