خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شمیم عطر قرآن در سنندج پیچید + فیلم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 09 فروردین 1403 - 12:53
هم زمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن در مسجد جامع سنندج، شمیم عطر قرآن در شهر پیچیده و مشام جان را نوازش می دهد.
رمضان،مراسم،ماه،تسنيم،تلاوت،سنندج،قرآني،مبارك

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، رمضان ماه مهمانی بزرگ الهی است که دروازه‌های مهمان سرای بزرگ الهی گشوده می‌شود و شمیم دل نواز عطر بهشت ربانی، مشام جان‌های عشاق را می‌نوازد و سرود و عشق وصل را در دل عاشقان می‌انگیزد.
رمضان ماه نزول رحمت و فرود عزت و عروج عبادت و صعود طاعت و سپر محکم خداوند است که همگان را از عذاب اخری مصون و محفوظ می‌دارد.
ویژه برنامه قرآنی «بهار در بهار» هم‌زمان با شروع ماه مبارک رمضان در مسجد جامع سنندج به صورت روزانه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
این مراسم جزءخوانی هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان و در مسجد جامع برگزار و روزه‌داران و مردم مؤمن و متدین این شهر با شرکت در آن، به صورت دست‌جمعی قرآن کریم را تلاوت می‌کنند.
امسال نیز مطابق با رویه سابق، این مراسم پیش از از افطار برگزار و حضور همه اقشار مردمی و مهمانان باعث پربارتر شدن این مراسم نوروزی شده است.
تلاوت مجلسی قرآن توسط قاریان ممتاز بومی، بررسی نکات قرآنی توسط دبیر محفل و طرح سؤال روزانه و اهدای جوایز به 5 نفر برگزیده از جمله بخش‌های این محافل معنوی است.
در ادامه گزارش ویدوئویی خبرنگاران تسنیم از این مراسم را می‌بینید.
.
انتهای پیام/481/