خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آمار جرائم و تخلفات در خراسان جنوبی پایین است

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 09 فروردین 1403 - 12:53
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه آمار جرائم و تخلفات به لطف خدا در استان خراسان جنوبی کم است، گفت: کمترین تخلفات در این استان رخ می دهد، اما نظارت ها را کاهش ندهید و حتما حساس باشید.
صداقت،انتظامي،نيروي،عمل،صوفي،عقيدتي،جانشين،امنيت،سياسي،سازما ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام علی‌اکبر صوفی صبح امروز در محفل انس با قرآن کریم کارکنان پلیس خراسان‌ جنوبی، اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران رو به جلو و در حال پیشرفت است.
نیروی انتظامی در سال گذشته ماموریت‌های بسیاری را انجام داد و در همه ماموریت‌ها با تمام همت و توان خود پای کار آمدند و اکنون نیز مشغول تامین نظم و امنیت جامعه هستید.
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه کار نیروی انتظامی، جهاد است، افزود: برای امنیت و راحتی و آسایش و آرامش دیگران، زندگی و وقت خود را وقف می‌کنید و جهاد همین است.
صوفی بیان کرد: یکی از خواسته‌هایی که ما از خداوند داریم، صداقت در عمل است و یکی از خواص کار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نیز همین است و هر چه قدر عمل خود را با صداقت بیشتری انجام دهیم اثر آن بیشتر خواهد بود.
وی ادامه داد: امنیت و موفقیت‌هایی که امروز در جمهوری اسلامی داریم نتیجه صداقت نیروی انتظامی در عمل است و هر چه قدر صداقت بیشتر خداوند به ما بیشتر کمک خواهد کرد.
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا بیان کرد: صداقت یکی از خواسته‌هایی است که در زیارت عاشورا داریم تا بتوانیم با صداقت پیش برویم و در عمل، گفتار، اراده، عهد و وفا و نیت و اعتقاد خود صداقت داشته باشیم.
صوفی با اشاره به اینکه در اعتقاد و ایمان خود باید صادق باشیم افزود: در این صورت است که ایمان ما راسخ و عمل ما صادق می‌شود و وقتی بیاید درستی در کار و پرهیز گناه و معصیت و تقوای در دل هم می‌آید.
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا بیان کرد: تقوای در دل اگر باشد اعتقاد و ایمان تقویت می‌شود و سعادت انسان را به دنبال خواهد داشت و عمل صالح با اخلاص بیشتر انجام می‌شود و در این صورت است که تقوا کامل می ‌شود.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در عهد و وفای خود جهت تامین امنیت به آرمان‌های انقلاب پایبند است افزود: لباس نیروی انتظامی مقدس است و مردم از شما انتظار خاصی دارند و باید خیلی مواظب این لباس باشید تا آبروی آن خدشه‌دار نشود و شأن و جایگاه این لباس را حفظ کنید.
صوفی عنوان کرد: برخی از امر به معروف‌ها عملی است به طور مثال موقع اذان، به اقامه نماز بپردازید و چه عیبی دارد که در کنار جاده، نماز را اقامه کنید.
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه آمار جرائم و تخلفات به لطف خدا در استان خراسان جنوبی کم است گفت: کمترین تخلفات در این استان رخ می‌دهد اما نظارت‌ها را کاهش ندهید و حتما حساس باشید.
انتهای پیام/ 252/