خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 25 تیر 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تردد 3 میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 01 فروردین 1403 - 21:12
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی 3 میلیون و 661 هزار خودرو در تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد کرده اند.
كرمانشاه،استان،تردد،حمل،نقل،خودرو،اداره،راهداري،سامانه

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، بیان کرد: از 24 تا 29 اسفند 1402 و آغاز طرح راهداری نوروزی این اداره کل، 3 میلیون و 661 هزار خودرو در تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد کرده‌اند.
وی گفت: در این بازده زمانی تردد ورودی به استان کرمانشاه 258 هزار خودرو و تردد خروجی از استان 259 هزار خودرو بوده است‌.
مدیرکل راهداری استان کرمانشاه درباره تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین افزود: تردد وسایل نقلیه سبک سه میلیون و 49 خودرو و تردد وسایل نقلیه سنگین 687 هزار خودرو است.
وی با اشاره به انجام عملیات برف روبی در محورهای شهرستان پاوه و سنقر و کلیایی عنوان کرد: در طرح نوروزی این اداره کل تمام نیروها برای خدمات رسانی مطلوب به هموطنان در آماده‌باش کامل هستند و راهدارخانه‌ها برای اسکان موقت مسافری نوروزی تجهیز شده است.
کهریزی افزود: سامانه 141 مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سوالات کاربران جاده‌ای است و هموطنان می‌توانند با تماس با این سامانه از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی مطلع شوند.
رشد 5 درصدی جابه‌جایی مسافر
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه نیز گفت: طی 24 ساعت گذشته 4 هزار و 266 مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان کرمانشاه جابه‌جا شده‌اند که نسبت به سال قبل افزایش 5 درصدی داشته است.
محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه افزود: تعداد مسافر جابه‌جا شده توسط ناوگان اتوبوسی یک هزار و 216 نفر بوده است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از حضور شبانه روزی کارکنان این اداره کل در پایانه مسافربری شهید کاویانی و دیگر پایانه های مسافربری خبر داد و گفت: میز خدمت به مسافران نوروزی در پایانه های مسافربری استان فعال است و مسافران می توانند، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را ثبت و پیگیری کنند.
احمدی افزود: سامانه 141 مرکز مدیریت راه ها به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان هستند و مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی می توانند شکایات خود را با این سامانه مطرح کنند.
انتهای پیام/