سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نحوه مواجهه با مزاحمت‌های تبلیغاتی چیست؟

باشگاه خبرنگاران | سلامت و پزشکی | چهارشنبه، 23 اسفند 1402 - 13:53
وزیر ارتباطات گفت: اگر مزاحمت تلفنی باشد با تماس با ۱۹۵ می‌توان پیگیری کرد.
بسته،خبرنگاران،ملي،دولت،درگاه

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛
عیسی زارع پور٬ وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت درباره مزاحمت های تلفنی و شرایط پیگیری آن ها به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در حوزه فناوری اطلاعات نیاز به مقررات وجود دارد؛ اما اگر تلفنی باشد با تماس با ۱۹۵ می توان پیگیری کرد.
او همچنین گفته بود: به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک‌رمضان، بسته اینترنت هدیه پنج گیگابایتی معادل ۱۲ گیگابایت ترافیک داخلی برای مردم در نظر گرفته‌ایم.
مردم با مراجعه به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند می‌توانند این بسته را دریافت کنند.
هموطنان به ازای هر کد ملی و با مراجعه به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir می‌توانند این بسته را که تا پایان تعطیلات نوروز اعتبار دارد٬ دریافت کنند.
وزیر ارتباطات در بخش دیگری و در جمع خبرنگاران گفت: پوشش فیبر نوری از ۲.۵ میلیون به ۷ میلیون خانوار رسیده است.