خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اختتامیه رویداد ستاپ برگزار و جوایز به منتخبان اعطا شد

باشگاه خبرنگاران | سلامت و پزشکی | یکشنبه، 13 اسفند 1402 - 22:56
اختتامیه رویداد ملی ستاپ، یکشنبه ۱۳ اسفند با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.
تيم،رويداد،جايزه،اعطا،جوايز،معلم،حازم،سيدرضا

اختتامیه رویداد ملی ستاپ، یکشنبه شب ۱۳ اسفند در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان حوزه علم و آ‌موزش برگزار و جوایز در نظر گرفته شده به افراد منتخب اعطا شد.
براین اساس جوایز رویداد ملی ستاپ در بخش رویداد سرمایه گذاری به نرجس نیلفروشان از تیم اسکیدمی، محمدرضا معلم زاده، تیم بازیتو، احسان فخرایی، تیم ایونتو، محمد نوری تیم بوکلیتو و الهه نخعی تیم نابغه ساز اعطا شد
همچنین جوایز این رویداد در سکوی پرتاب طلوع به بنیامین ساریخانی از تیم ریو پلی‌تکنیک، حسین عباسی تیم فندق، فاطمه کاکا، تیم گیم مت و ندا عبادیان، تیم ویراتویز رسید.
در بخش بذرمایه ستاپ نیز زهرا شاهانی از تیم بازک، سیدرضا معصومی نژاد، تیم زیر و رو، سیدمهرام طباطبایی، تیم هوش تک، سیدرضا محتسبی، تیم هنر و ماز و محمد نیرو، تیم آموزش پژوهی، جایزه دریافت کردند.
همچنین جایزه معلم کارآفرین نیز به علی کرمی معلم فیزیک از تیم بیازما (آزمایشگاه مجازی یادگیری باطعم سرگرمی) اعطا شد.
اولین جایزه تاب آوری در حوزه آموزشی_تربیتی با عنوان جایزه حازم به تاب آورترین کارآفرین زیست بوم تعلیم و تربیت، حازم فریپور اعطا شد.
این جایزه از امسال به جوایز ویژه رویداد ستاپ اضافه گردید .