خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دانشگاه علم و فرهنگ کلاس مجردها برگزار می کند

مهر | دین و اندیشه | شنبه، 12 اسفند 1402 - 15:25
«کلاس مجردها» فردا یکشنبه ۱۳ اسفند در محل سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.
كلاس،علم،فرهنگ،دانشگاه،فرهنگي،مجردها،شهاب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، «کلاس مجردها» با تدریس حجت‌الاسلام شهاب مرادی، فردا یکشنبه ۱۳ اسفند از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در محل سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.
دکتر منوچهر جهانیان، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ با اعلام این خبر گفت: «کلاس مجردها» با مشارکت معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ، یک مؤسسه و بسیج دانشجویی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهاب مرادی استاد حوزه خانواده و دین برگزار می‌شود.
وی تأکید کرد: مبنای این کلاس را تعاملی‌بودن و فراهم‌آوری زمینه برای بیان دیدگاه‌ها و نظرات گوناگون با رعایت احترام شکل می‌دهد.
آموزش رواداری و اخلاق‌مداری ازجمله اهداف دیگر این همایش آموزشی و تربیتی است.
این دوره در راستای یکی از اهداف یازده‌گانه حوزه فرهنگی در ایجاد فرصت‌های تجربه و ارتقای فکری و فرهنگی دانشجویان و کسب تجارب موفق برای عبور از موانع پیش‌روی در زندگی انجام می‌شود.
گفتنی است، کلاس مجردها گردهمایی تربیتی برای آزاداندیشی و تعامل استاد با جوانان است که حجت‌الاسلام شهاب مرادی آن را سال ۱۳۹۰ طراحی و راه‌اندازی کرده است که در سطح دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.