خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 15 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جشن بنات الکفیل توانسته پاسخگوی نیاز بسیاری از دانشجویان باشد

مهر | دین و اندیشه | شنبه، 12 اسفند 1402 - 15:24
این جشن با شعار «با نور حضرت فاطمه علیها السلام جهان را منور می‌کنیم» با مشارکت بیش از ۳۰۰۰ دانشجو از ۱۵ استان عراق برگزار می‌شود.
جشن،آستان،دانشجويان،عباسي،هفتمين،قدس،برگزار

به گزارش خبرنگار مهر حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام هفتمین جشن سالانه دانش آموختگی دختران الکفیل را روز جمعه (۱۱ اسفند) برگزار کرد که شامل برنامه‌های متنوعی بود.
عضو شورای اداری آستان قدس عباسی تاکید کرد: جشن دانش آموختگی که آستان قدس عباسی برگزار کرده توانسته است که پاسخگوی نیازهای بسیاری از دانشجویان و خانواده‌هایشان باشد.
عباس الدده الموسوی، عضو شورای اداری آستان قدس عباسی طی بازدید از گروه آموزشی العمید که شاهد اجرای برنامه‌های هفتمین جشن مرکزی (بنات الکفیل: دختران الکفیل) است این اظهارات را مطرح کرد.
این جشن با شعار «با نور حضرت فاطمه علیها السلام جهان را منور می‌کنیم» با مشارکت بیش از ۳۰۰۰ دانشجو از ۱۵ استان عراق برگزار می‌شود.
الموسوی گفت: هفتمین جشن دختران الکفیل شاهد استقبال گسترده از سوی دانشجویان بود.
نمونه جشنی که آستان برگزار کرد توانسته است نیازهای بسیاری از دانشجویان و خانواده‌هایشان را پاسخگو باشد و این مؤلفه مثبتی است زیرا دانشجویان موافق برخی از جشن‌هایی نیستند که به جایگاه دانشگاه لطمه می‌زند.
وی ادامه داد: آستان قدس عباسی یک کمیته مرکزی و چندین کمیته فرعی را در همه اماکنی که برنامه‌های جشن اجرا می‌شود تشکیل داده است و طی بازدید از اماکن برپایی این جشن مشخص شد که پرسنل آن در آمادگی کامل برای برگزاری موفق هفتمین جشن مرکزی دانشجویان دانشگاه‌های عراق هستند.