خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 15 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گفت‌وگو ابزار مهمی برای همدل شدن مردم و شکست دشمن است

مهر | دین و اندیشه | شنبه، 12 اسفند 1402 - 15:24
طالبی گفت: تعداد زیادی از هم وطنان از سراسر کشور در ۸۰۰ پاتوق گفت‌وگویی که به همت اداره کل بانوان سازمان تبلیغات در سراسر کشور برگزار شد، شرکت کردند.
بانوان،اداره،تبليغات،جامعه،سازمان،اقشار،سرپرست،اسلامي،سارا

به گزارش خبرگزاری مهر، سارا طالبی، سرپرست اداره کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی ضمن مطرح کردن این موضوع که در فضایی قرار داریم که ازلحاظ تاریخی و شرایط موجود، حجم، میزان و کیفیت گفت‌وگوها در میان مردم کاهش پیداکرده؛ اظهار کرد: گفت‌وگو ابزار مهمی برای همدل شدن مردم، ارتقا تبیین و در کنار هم بودن و همراه شدن برای رسیدن به تعالی فرهنگی و شکست دشمن است.
سرپرست اداره کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: اداره کل امور بانوان در مناسبت‌های مختلف از طریق راهبرد گفت‌وگو اقشار مختلف جامعه اعم از استاد حوزه و دانشگاه، دانشجویان، دانش آموزان، بانوان خانه‌دار دختران، جوانان و نوجوانان را کنار یکدیگر گرد هم آورده و شرایطی رقم‌زده تا اقشار جامعه حول یک محور با یکدیگر گفت‌وگو کنند.
سارا طالبی اولین مزیت این گفت‌وگوها این از میان برداشتن حس از بالا نگریستن و این موضوع که من می‌دانم و تو نمی‌دانی برشمرد و اذعان داشت: گفت‌وگو منجر به این دستاورد می‌شود که در جامعه افکار به یکدیگر نزدیک شوند در روایات دینی ما نیز به این مسئله تأکید شده که رأی‌ها و اندیشه‌ها را به یکدیگر نزدیک کنید تا به قول ثواب برسید.
سرپرست اداره کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی یادآور شد: درگذشته به قالب سخنرانی بیشتر تمرکز داشتیم تا قالب خلاقانه‌ای مانند گفت‌وگوی دوطرفه، بنابراین اداره کل بانوان با طراحی برنامه و ترسیم نقشه راه این گفت‌وگوها را به فضای مساجد، دانشگاه‌ها مجامع عمومی انتقال داد تا هم‌دلی و هم‌اندیشی میان اقشار مختلف جامعه بیشتر شکل بگیرد و تعداد زیادی از هم وطنان از سراسر کشور در ۸۰۰ پاتوق گفت‌وگویی که به همت اداره کل بانوان سازمان تبلیغات در سراسر کشور برگزار شد؛ شرکت کردند.