خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جمعی از مداحان، مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کردند

مهر | دین و اندیشه | شنبه، 12 اسفند 1402 - 15:24
یدالله بهتاش، محسن عراقی و سجاد محمدی مداحان اهل بیت(ع) در آستانه انتخابات یازدهم اسفندماه مردم را به شرکت در این رویداد سیاسی دعوت کردند.
انتخابات،خانواده،شركت،بهتاش،رأي،محمدي

به گزارش خبرگزاری مهر، یدالله بهتاش، محسن عراقی و سجاد محمدی مداحان اهل بیت (ع) در آستانه انتخابات یازدهم اسفندماه مردم را به شرکت در این رویداد سیاسی دعوت کردند.
محسن عراقی با انتشار کلیپی در فضای مجازی اظهار داشت: اگر رأی دادن تأثیری ندارد چرا شبکه‌های معاند اینقدر تبلیغ می‌کنند که رأی ندهید.
وی افزود: زمان انتخابات ریاست جمهوری وضعیت مالی خود و خانواده‌ام را شرح دادم، اوضاعم نسبت به امروز تغییری نکرده است اما بازهم رأی خواهم داد.
سجاد محمدی نوحه‌سرا و مداح اهل بیت (ع) با انتشار کلیپی در فضای مجازی گفت: در هر خانواده‌ای ممکن است اختلاف وجود داشته باشد اما این مسائل به بیرون خانه ارتباطی ندارد.
ما یک خانواده هستیم.
وی افزود: ما خانواده ایران هستیم و بیرون از خانه، افراد نشستند تا شکست ما را ببینند.
مسائل داخلی ما برای خود ماست.
محمدی افزود: یازدهم اسفندماه ثابت می‌کنیم که این خانواده هرروز متحدتر از دیروز است.
یدالله بهتاش پیرغلام اهل بیت (ع) هم در این خصوص اظهار داشت: در این انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کنید.
ما باید در سرنوشت خود سهیم باشیم.
وی افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید: «إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» انتقاد داشته باشید اما در انتخابات شرکت کنید.
بهتاش گفت: خانواده و اطرافیان خود را آگاهی دهید تا در انتخابات شرکت کنند.