خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گروه‌های فلسطینی در بیانیه‌ی مشترک جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | شنبه، 12 اسفند 1402 - 09:30
شرکت‌کنندگان در نشست گروه‌های فلسطینی خشونت رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان و تلاش‌ها برای اخراج مردم غزه از سرزمین‌شان را محکوم کردند.
فلسطيني،حماس،خارجه،روسيه،تاس،غزه

به گزارش تاس، وزارت خارجه روسیه جمعه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد: گروه‌های فلسطینی پس از مذاکرات دو روزه که در فضایی سازنده و دوستانه برگزار شد، بیانیه پایانی مشترکی منتشر کردند.
وزارت خارجه روسیه افزود: شرکت‌کنندگان در این نشست خشونت علیه غیرنظامیان در نوار غزه و سایر سرزمین‌های فلسطینی را محکوم کرده و خواستار ارائه کمک‌های ضروری انساندوستانه به فلسطینی‌ها شدند.
گروه‌های فلسطینی همچنین در سند نهایی بیانیه خود تاکید کردند که تلاش برای اخراج مردم فلسطین از سرزمین‌شان و جدا کردن غزه از سرزمین‌های فلسطینی غیرقابل قبول است.
از سوی دیگر، میخائیل بوگدانوف معاون وزیر خارجه روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا و موسی ابومرزوق معاون دفتر سیاسی حماس در دیداری درباره جنگ اسرائیل علیه فلسطینی‌ها و آزادی اسرایی که در اختیار حماس است، گفتگو کردند.
به گزارش تاس، نمایندگان بیش از ۱۰ سازمان فلسطینی از جمله حماس، جهاد اسلامی و فتح برای حضور در این نشست در مسکو حاضر شدند.
منبع: ایرنا