خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مردم کاشان به عشق رهبر پای صندوق رأی حاضر شدند + تصاویر و فیلم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 11 اسفند 1402 - 20:53
مردم کاشان به عشق مقام معظم رهبری پای صندوق رأی حاضر شدند و از سوی دیگر کاشانی ها روز 11 اسفند را روز مبارک قلمداد کردند.
رأي،كاشان،پاي،اخذ،مجلس

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری همچنان پرشور در کاشان ادامه دارد و از مردم در اقصی نقاط این شهرستان با حضور در پای صندوق‌های رأی در تحقق مشارکت حداکثری خود را سهیم کرده و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب نیز گام برداشتند.
مردم دارالمؤمنین کاشان با لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و در راستای مشارکت حداکثری پای صندوق رآی شرکت کردند؛ یکی از گروه‌هایی که امروز در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری پای صندوق‌های حاضر شدند رأای اولی‌ها بودند که برای حضور در پای صندوق رأی شور و شوق داشتند.
در یکی از شعب اخذ رأی به صورت نمادین جشن تکلیف سیاسی ویژه رأی اولی‌ها برگزار شد و در این زمینه برنامه‌های جانبی نیز در این شعبه اخذ رأی در منطقه راوند کاشان برگزار شد که باعث شد شور و شوق مضاعفی را در میان واجران شرایط و حاضران در این شعبه اخذ رأی به وجود بیاورد.
.
انتهای پیام/801/