خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افزایش 20 درصدی تعرفه‌ها در شعبات اخذ رأی مازندران - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 11 اسفند 1402 - 20:12
رییس ستاد انتخابات مازندران اعلام کرد: تعرفه های تمام شعبات اخذ رأی در استان به نسبت دوره قبل، 20 درصد افزایش یافت.
عزيززاده،گرجي،مازندران،انتخاباتي،انتخابات،درصد،اعلام،اسلامي

به گزارش خبرگزاری تسنیم مستقر در ستاد انتخابات مازندران، قاسم عزیززاده گرجی؛ رئیس ستاد انتخابات با اشاره به اینکه 332 نفر کاندیدای نهایی مجلس شورای اسلامی و پنج کاندیدای خبرگان در استان هستند، اعلام کرد که تعداد کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره قبل چهار درصد افزایش داشته است.
وی با اعلام افزایش 20 درصدی تعرفه‌ها، تصریح کرد: برای هر شعبه اخذ رأی، به تعرفه‌های دوره قبل 20 درصد اضافه شده است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه معیار انتخابات در جمهوری اسلامی مردم هستند، گفت: در همین هیأت اجرایی یازده نفره، هشت نفر از معتمدان مربوط به اهالی همان بخش یا مرکز هستند.
عزیززاده گرجی درباره درصد مشارکت تا این لحظه گفت: فعلا نمی‌توانیم آماری ارائه دهیم اما حوزه‌های انتخابیه دارای مشارکت بالا به ترتیب شامل بهشهر، نکا، گلوگاه، نور و محمودآباد، بابلسر و فریدونکنار و قائمشهر، سوادکوه شمالی، سوادکوه، جویبار و سیمرغ هستند.
وی درخصوص تخلفات انتخاباتی با بیان اینکه آرای مردم امانت است و باید صیانت شود، اعلام کرد: تاکنون دو مورد تخلف انتخاباتی در غرب استان محرز شده است و پرونده را به بخش رسیدگی به تخلفات انتخاباتی ارجاع دادیم.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران ادامه داد: البته مواردی هم گزارش شده که یا خیلی درست نبود و یا خیلی جدی نبود، اما به هر صورت، تمام گزارشات رسیدگی می‌شود.
عزیززاده گرجی در پایان گفت: 59 هیأت اجرایی فعال در 59 حوزه انتخابیه فعالیت دارند و همه آنها نیز نسبت به مأموریت‌های خود توجیه هستند.
انتهای پیام/