خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

انتقال ۲۲ نظامی زخمی صهیونیست به بیمارستان‌های اسراییل

مشرق | بین‌الملل | جمعه، 11 اسفند 1402 - 19:59
در حالی که برخی منابع اسراییلی از هلاکت ۱۵ نظامی صهیونیست خبر می‌دهند، برخی دیگر از منابع از زخمی شدن ۲۲ نظامی طی ساعت‌های اخیر خبر دادند.
صهيونيستي،نظامي،رژيم،منابع،اعلام

به گزارش مشرق، در حالی که سانسور نظامی رژیم صهیونیستی ارائه جزئیاتی از عملیات گردان‌های قصام در شهر خان یونس ضد یک یگان صهیونیستی که بنا به اذعان برخی منابع صهیونیستی به کشته شدن دست کم ۱۵ نظامی اسراییلی منجر شده، را ممنوع کرده است، اما برخی رسانه‌های صهیونیست اعلام می‌کنند که امروز بالگردهای رژیم صهیونیستی ۲۲ نظامی اسیر را به بیمارستان‌های سرزمین‌های اشغالی منتقل کرده‌اند.
رسانه‌های اسرائیلی از بیمارستان سوروکا گزارش می‌دهند که بیش از ۱۰ بالگرد رژیم صهیونیستی طی ساعات اخیر در این بیمارستان به زمین نشسته و کادر درمان آن، نظامیان رژیم صهیونیستی را به داخل بیمارستان منتقل کرده‌اند.
منابع عبری زبان اعلام کردند که بیش از ۱۵ نظامی صهیونیست در عملیات گروه‌های مقاومت فلسطین در شهر خان یونس به هلاکت رسیده و ده‌ها تن دیگر زخمی شده‌اند.
برخی منابع عبری زبان اعلام کردند که اسراییل این حادثه را بسیار سخت توصیف کرده است.
این منابع اعلام کردند که نظامیان اسراییلی ضربه بسیار سختی در خان یونس دریافت کرده‌اند، ولی این حادثه مورد سانسور نظامی قرار گرفته است.
این منابع تصریح کردند که بالگردهای نظامی اشغالگران، تعدادی از نظامیان زخمی شده را از غزه خارج کرده و آن ها را به بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی منتقل کرده‌اند.