حال غلامحسین پیروانی پیشکسوت فوتبال خوب است
تسنیم
|
استانها
|
جمعه، 11 اسفند 1402 - 16:12
غلامحسین پیروانی پیشکسوت فوتبال کشور که در یکی از بیمارستان های شیراز بستری است پس از عمل جراحی حالش خوب است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، غلامحسین پیروانی پیشکسوت فوتبال کشور که در یکی از بیمارستانهای شیراز بستری است پس از عمل جراحی حالش خوب است.
این پیشکسوت فوتبال پس از یک عمل گوارشی هم اینک در بیمارستان دوران نقاهت را پشت سر میگذارد.
غلامحسین پیروانی که متولد 1334 در شیراز است فوتبالش را از برق شیراز شروع کرد و با این تیم هم به پایان رساند.
به گزارش تسنیم، پیروانی کاپیتان تیم ملی جوانان و برق شیراز را در کارنامه دارد و پس از دوران بازی هم در تیمهای ملی امید، برق شیراز، فجرسپاسی، صنعت نفت آبادان و ابومسلم خراسان سابقه مربیگری دارد و هم اینک هم مدیر فنی باشگاه مهر عظام فارس است و تجربیات خود را در اختیار جوانان و نوجوانان قرار میدهد.
انتهای پیام/424/