خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سردار قاآنی: انتخابات پرشور تضمین‌کننده امنیت است - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 10 اسفند 1402 - 23:12
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت:مردم با قدرت در انتخابات شرکت کنند. چراکه انتخابات قوی، تضمین کننده پیشرفت کشور است. حضور پرشور در انتخابات، تجلی قدرت ملی، تضمین کننده امنیت و مایوس کننده دشمنان است.
فاطميون،شهداي،اسلامي،فرمانده،جزو،جلسه،فرهنگ،ماه،قاآني

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،اسماعیل سردار قاآنی امشب در همایش فاطمیون که به مناسبت نهمین سالگرد شهیدان ابوحامد و فاتح فرمانده و جانشین لشکر فاطمیون در مشهد برگزار شد اظهار داشت:در ماه شعبان، ماه رسول الله و در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم، در چند روز گذشته اعیاد مختلف خصوصا سالروز ولادت منجی عالم بشریت را گذراندیم؛ خدمت همه بزرگواران و خانواده شهدا تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم همه جزو پیروان واقعی خاندان عصمت و طهارت و جز سربازان وجود مبارک حضرت باشیم.
وی افزود: این جلسه ارزشمند که به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای فاطمیون خصوصا دو فرمانده جلودار و قهرمان این مجموعه شهید ابوحامد و شهید فاتح برگزار شده بهانه است و دامنه این جلسه بسیار فراتر از این است واین جلسه یادبود همه شهدا است.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:امشب یادبود شهدای مقاومت اسلامی در کل منطقه و شهدای عالی مقام فلسطین در کرانه باختری و غزه است که این روزها قهرمانی را در فرهنگ اسلامی به اوج خود رسانده اند.
سردار قاآنی تصریح کرد:شهدای فاطمیون جزو پیشتازان اند و جزو مجاهدان فی سبیل الله که هر دو معیارهایی است که در فرهنگ اسلامی برای آن ارزش قائل هستند و فرهنگ دینی ما برای آن ارزش بسیاری قائل است.
در حال بروزرسانی است....