خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تعیین 615 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 10 اسفند 1402 - 12:53
رئیس حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد گفت: حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد با 615 شعبه اخذ رأی در روز 11 اسفند فعالیت خواهند کرد و 99 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
انتخابيه،شعبه،حوزه،ملارد،شهريار،قدس،رأي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، علیرضا فاتحی نژاد رئیس حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد با اشاره به آمادگی برگزاری انتخابات اظهار داشت: از مجموع 615 شعبه اخذ رأی، 294 شعبه مربوط به حوزه انتخابیه شهریار، 191 شعبه قدس و 130 شعبه ملارد در نظر گرفته شده است و در مجموع 590 شعبه ثابت و 25 شعبه سیار برای سه شهرستان تعین شده است.
وی افزود: برای تعیین محل شعبات اخذ رأی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد سعی شده به وسعت و جمعیت محلات مختلف توجه شود تا مردم با کمترین معطلی و در اسرع وقت بتوانند در انتخابات شرکت کنند.
رئیس حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد با اشاره به اینکه حفاظت از رأی مردم بسیار ضروری است بیان کرد: وظیفه ما در صیانت آرای مردم است، هم‌اکنون شعب اخذ رأی مشخص شده و آموزش‌های لازم به نمایندگان فرماندار و هیئت بازرسی داده شده است و حوزه انتخابیه از آمادگی لازم جهت برگزاری انتخابات برخوردار است.
فاتحی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه 11 اسفند همزمان با سراسر کشور، با حضور 99 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد برای کسب کرسی مجلس شورای اسلامی به رقابت می‌پردازند که از آن میان 1 نماینده وارد مجلس شورای اسلامی خواهد شد.
انتهای پیام/