خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

4 هزار مسافر در جاده‌های استان خراسان جنوبی اسکان داده شدند ‌ - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 10 اسفند 1402 - 12:12
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: به دنبال ورود سامانه بارشی به کشور و اعلام هشدارهای هواشناسی در خراسان جنوبی تاکنون حدود 4 هزار مسافر در راه مانده در جاده های استان اسکان داده شدند.
مسافران،اسكان،جوي،استان،كاوسي،بيرجند،امدادي،عملياتي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدعلی کاوسی ‌اظهار داشت: هلال‌احمر خراسان جنوبی از ابتدای هفته به مسافران در راه مانده در شهرستان‌های متاثر از شرایط نامساعد جوی شامل بیرجند، قاین، سربیشه، فردوس و نهبندان خدمات امدادی ارائه کرده است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: آمادگی کامل مرکز کنترل و هماهنگی عملیات برای پایش شرایط جوی، اعلام آماده‌باش به پایگاه‌ها، استقرار تیم واکنش سریع، بازدید از پایگاه‌های امدادی و محل اسکان مسافران از جمله اقدامات انجام شده از ابتدای هفته تاکنون است.
وی افزود: در این مدت 3 هزار و 865 فرد در جاده‌های استان حادثه‌ دیدند که هلال‌احمر استان ضمن امدادرسانی به حادثه‌دیدگان، به 3 هزار و 950 مسافر اسکان داده است.
کاوسی بیان کرد: 43 تیم عملیاتی با 140 نیروی عملیاتی شامل 66 پرسنل و 74 نجاتگر در این مدت به مسافران خدمت‌رسانی کردند.
18 دستگاه خودرو آمبولانس، 15 دستگاه کمک‌دار سبک، 4 کامیونت و یک مینی‌بوس در حوادث و سوانح جوی استان به کارگرفته شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی عنوان کرد: 2 هزار و 307 تخته پتو، 25 چراغ والور، 1800 قرص نان و 1900 عدد تن ماهی نیز میان مسافران اسکان داده شده، توزیع شده است.
انتهای پیام/ 252/.