خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حضور پرشور رای اولی‌ها می‌تواند موتور شور و نشاط انتخابات را به حرکت درآورد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 10 اسفند 1402 - 12:12
رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق گفت: حضور پرشور رای اولی ها می تواند موتور شور و نشاط انتخابات را به حرکت درآورد.
انتخابات،حضور،امنيت،سياسي،راي،جوانان،روشندل،پدافند،بصيرت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمد روشندل بیلندی رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق در دوره بصیرت خانواده‌های کارکنان و فرزندان رأی اولی این یگان پدافندی با بیان اینکه مقوله امنیت در ایران اسلامی، مردم پایه است و به همین دلیل همه‌ ما، امنیت را مدیون مردم عزیزمان هستیم اظهار داشت: مردم با مشارکت و حضور گسترده در انتخابات، امنیت را پایدار و دشمن را همچون همیشه ناکام خواهند گذاشت.
وی با بیان اینکه انتخابات یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران است افزود: یکی از تاثیرات شگرف انتخابات امنیت آفرینی آن است و حضور پر رنگ در انتخابات پشتوانه امنیت و اقتدار ملی است.
رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق گفت: دشمن با تمام سرمایه و با تمام توان و از طریق رسانه‌های معاند و فضای مجازی درصدد توطئه‌ علیه کشورمان است، لذا وظیفه و تکلیف همه ما است که در این میدان جهاد، آگاهانه و با بصیرت حضور پیدا کنیم.
روشندل بیلندی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار جوانان در سرنوشت کشور تصریح کرد: رسیدن به سن حضور رای اولی‌ها در انتخابات، در حقیقت جشن بلوغ سیاسی برای مشارکت و نقش آفرینی در این رویداد مهم سیاسی است و حضور پرشور رای اولی‌ها می‌تواند موتور شور و نشاط انتخابات را در جامعه به حرکت درآورد.
وی جوانان را به تبیین شرایط انتخاب درست و تشویق به حضور پررنگ و پرشور در انتخابات توصیه و گفت: شما جوانان رای اولی‌ با آگاهی از تجربیات گذشته با شور، نشاط و با همراه کردن دوستان، خانواده و بستگان، انتخابات را به جشن ساختن آینده بهتر برای خود تبدیل کنید.
انتهای پیام/ 252/.