خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ریزش برداری در 18 مقطع محورهای مواصلاتی کرمانشاه/ 2500 کیلومتر برف روبی در جاده ها

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 10 اسفند 1402 - 11:53
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از انجام بالغ بر 2500 کیلومترباند عملیات برف روبی و 18 مقطع ریزش برداری در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
محورهاي،استان،كهريزي،كرمانشاه،ساعت،مواصلاتي

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 2 هزار و 570 کیلومترباند عملیات برف‌روبی در محورهای استان انجام شده که 1890 کیلومترباند در محورهای اصلی و 680 کیلومتر در محورهای روستایی و فرعی بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در این مدت 80 ساعت بارش برف در محورهای اصلی و شریانی و 37 ساعت در محورهای روستایی و فرهی داشته ایم.
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: هم اکنون تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی در کرمانشاه باز است.
کهریزی از انجام 18 مورد ریزش‌برداری در محورهای مواصلاتی استان نیز خبر داد.
وی با بیان اینکه برای جلوگیری از یخ زدگی جاده‌ها و تسهیل تردد بالغ بر 1000 تن شن و نمک در محورهای مواصلاتی کرمانشاه مصرف شده است.
کهریزی تعداد نیروهای درگیر عملیات برف‌روبی محورهای استان را بیش از 210 نفر و تعداد ماشین‌آلات به کار گرفته شده از 142 دستگاه اعلام کرد.
وی تأکید کرد: طی 24 ساعت گذشته تقریبا در اکثر محورهای مواصلاتی استان بارش برف را شاهد بودیم.
کهریزی افزود: کاربران جاده ای حتما قبل از تردد در جاده‌ها با شماره گیری 141 مرکز مدیریت راه‌ها از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند و بعد سفر خود را آغاز کنند.
انتهای پیام/