خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تاکنون هیچ تخلف انتخاباتی در استان سمنان گزارش نشد/ پیش بینی 681 شعبه أخذ رأی

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 07 اسفند 1402 - 18:48
رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه 681 شعبه أخذ رأی در سطح استان سمنان پیش بینی شد، گفت: تاکنون هیچ تخلف انتخاباتی در سطح استان سمنان گزارش نشده است.
استان،رأي،انتخابات،انتخاباتي،سطح،سمنان،اسفندماه،شعبه،ستاد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، احمد ریواده بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در حال حاضر کاندیداها در مرحله تبلیغات مجاز هستند و تاکنون 148 نامزد در حوزه انتخابیه سطح استان در حال رقابت هستند.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با رعایت اصل برابری و عدالت تبلیغاتی که توسط هیئت‌های اجرایی و صداوسیما از طریق اختصاص شبکه‌های محلی فراهم شد نتیجه این شد که هیچ‌گونه گزارش و تخلف انتخاباتی به هیئت بررسی تبلیغات استان واصل نشده است.
رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه در سطح استان فضای انتخاباتی خوبی برقرار است و همه نامزدها و ستاد انتخاباتی نامزدها در فضای حقیقی و مجازی در حال معرفی خودشان هستند گفت: این اقدامات فضای انتخاباتی مطلوبی به استان داده است.
148 نامزد از همه طیف‌های سیاسی در این دوره انتخابات حضور دارند.
وی افزود: 681 شعبه اخذ رأی توسط هیئت‌های اجرایی در سطح استان برای اخذ رأی مردم پیش‌بینی‌شده است و این تعداد شعبه روز دوم اسفندماه در قالب انتشار آگهی انتخابات توسط فرمانداران حوزه‌های اصلی و در چهار حوزه به استحضار مردم رسید و عوامل اجرایی و دست‌اندرکان برای 681 شعبه انتخاب شده و آموزش‌های لازم را دیدند و هماهنگی‌ها و پشتیبانی‌های لازم انجام شده است.
رئیس ستاد انتخابات استان سمنان افزود: تعرفه‌ها، دستگاه‌های احراز هویت، صندوق‌ها و سایر ملزومات تحویل فرمانداری‌ها شده و همه امکانات برای حضور پرشور مردم در یازدهم اسفندماه در پای صندوق‌های رأی فراهم است.
ریواده افزود: در مجموع در سطح استان 534 هزار و 26 نفر واجد شرایط هستند و این رقم با توجه اینکه استان دانشگاهی است و بیش از 70 هزار دانشجو در دانشگاه‌های استان در حال تحصیل هستند، حضور همه افراد برای مشارکت در انتخابات اثرگذار است.
وی درباره تعداد رأی اولی‌ها نیز گفت: تعداد 23 هزار نفر رأی اولی در استان داریم که جشن تکلیف سیاسی خود را در یازدهم اسفندماه خواهند گرفت.
انتهای پیام/361/