خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

قشم در آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات 11 اسفندماه قرار دارد

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 07 اسفند 1402 - 17:48
فرماندار قشم گفت: این شهرستان برای برگزاری انتخابات 11 اسفندماه آمادگی کامل دارد و تمام پیش نیازها فراهم شده است.
انتخابات،قشم،برگزاري،شهرستان،اشاره،محمدحسيني،مانور،اسفندماه، ...

محمد محمدحسینی‌تختی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قشم با اشاره به اقدامات انجام شده برای برگزاری هر چه پرشورتر انتخابات در قشم اظهار داشت: سه هزار نفر از اقشار مختلف مردم به عنوان عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و دیگر عوامل به طور مستقیم در برگزاری انتخابات در شهرستان قشم مشارکت دارند.
وی شمار شعبات أخذ رأی در شهرستان قشم را 102 شعبه اعلام کرد و افزود: چهار نفر از نامزدهای انتخاباتی حوزه مرکزی هرمزگان از شهرستان قشم هستند.
محمدحسینی با اشاره به نظارت بر فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در قشم، گفت: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا سلامت و امنیت انتخابات خدشه‌دار شود و با متخلفان برخورد می‌شود.
وی با بیان اینکه انتخابات 11 اسفندماه مهمترین رویداد سیاسی امسال است، خاطرنشان کرد: از مردم خواستاریم تا با آگاهی کامل نسبت به انتخاب فرد اصلح اقدام کنند.
فرماندار قشم با اشاره به اهمیت حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات 11 اسفندماه و نقش آن در توسعه و پیشرفت کشور، گفت: مسیر رشد و پیشرفت کشور از حوزه مجلس است، زیرا برنامه‌های دولت در مجلس بررسی و تصویب می‌شود و بر همین اساس حضور در پای صندوق رأی در حقیقت دخالت در سرنوشت این مرز و بوم است.
محمدحسینی با اشاره به برگزاری مانور انتخابات در شهرستان قشم، گفت: این مانور به منظور سنجش سطح آمادگی دستگاه‌های مسئول در برگزاری انتخابات و ارزیابی مسائل امنیتی در جهت برگزاری هرچه بهتر این حماسه بزرگ سیاسی انجام شد.
وی تصریح کرد: دشمنان درصدد هستند با ایجاد مشکلات و سیاه‌نمایی، مردم را دلسرد و حضورشان را در انتخابات کمرنگ کنند، اما همان گونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند موفق نخواهند شد و پیروز این انتخابات مانند همه دوره‌ها مردم خواهند بود.
انتهای پیام/7558/