خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کسب 55 مدال توسط کاراته‌کاهای منطقه آزاد قشم در رقابت‌های قهرمانی آسیا - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 07 اسفند 1402 - 17:48
مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم گفت: کاراته کاهای این منطقه با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و طی رقابت با 4200 شرکت کننده از سایر کشورها 55 مدال ارزشمند کسب کنند.
قشم،برنز،طلا،رشته،تيم،نقره،آزاد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، مجتبی سلیمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقات با حضور ورزشکارانی از ایران، ترکیه، چین، افغانستان، عراق، کردستان، عراق، روسیه، سریلانکا، هندوستان، تاجیکستان، پاکستان، سودان و زامبیا به میزبانی اهواز برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: تیم پسران کیوکوشین هیئت کاراته منطقه آزاد قشم موفق شد با 8 شرکت کننده در رشته کمیته یک طلا، 3 نقره و 3 برنز و در رشته کاتا یک طلا و 2 برنز به دست آورد.
مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: همچنین تیم دختران با 43 شرکت کننده در رشته کمیته 14 طلا، 12 نقره و 16 برنز و در رشته کاتا با 5 شرکت کننده یک طلا، یک نقره و 2 برنز کسب کرد.
سلیمی از زحمات مربی بانوان نیلوفر دادآفرید و مهین زاهدی درخانه و مربی آقایان مهیار مقیمیان، مجید لریایی و حمید رضا فضلی برای آماده‌سازی تیم منطقه آزاد قشم تقدیر و اظهار امیدواری کرد موفقیت‌های بین‌المللی تیم کاراته ادامه داشته باشد.
انتهای پیام/7558