خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کیاسر بازگشایی شد/ محور شاهرود به سمت گرگان همچنان مسدود است

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 07 اسفند 1402 - 17:30
رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به مسدود بودن محور شهمیرزاد به فولادمحله و کیاسر گفت: با تلاش نیروهای راهداری و سایر نیروهای خدماتی محور شهمیرزاد - کیاسر بازگشایی شد.
محور،نيروهاي،راهداري،برفي،مسدود

سرهنگ موسی بزرگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، با اشاره به بارش برف و کولاک شدید در برخی مناطق به‌ویژه در محور شهمیرزاد به فولاد محله و کیاسر اظهار داشت: این محور که از شب گذشته مسدود بود دقایقی پیش با تلاش نیروهای راهداری و پلیس‌راه بازگشایی شد.
وی با اشاره به وضعیت سایر محورهای استان سمنان گفت: در حال حاضر محور شاهرود به سمت گرگان (توسکستان) به علت بارش برف شدید و لغزندگی جاده مسدود است.
سرهنگ بزرگی با بیان اینکه تمامی نیروهای پلیس‌راه، راهداری و امدادی در این مسیر برای خدمت‌رسانی به مردم مستقر هستند؛ افزود: تمامی امکانات پلیس، نیروهای خدمت‌رسانی و امدادرسانی برای کمک‌رسانی به مردم آماده و مهیا است و نیروها در محورهای برفی مستقر هستند.
وی از مردم خواست در صورت سفر اضطراری در شرایط برفی حتماً تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند و با احتیاط کامل رانندگی کنند.
انتهای پیام/361/