خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مردم توطئه و ترفند دشمنان به ویژه در شرایط حساس از جمله انتخابات شناخته‌اند - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 06 اسفند 1402 - 15:12
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: مردم توطئه و ترفند دشمنان به ویژه در شرایط حساس از جمله انتخابات شناخته اند، لذا در این وضعیت مردم قدرشناس ایران اسلامی با مشارکت حداکثری در انتخابات 11 اسفند حماسه ای بالاتر از 22 بهمن ثبت می کنند.
اميد،آينده،رئيس،بوشهري،حسيني،مدرسين،عج،علميه،ارزشمند،خبرگان، ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در مراسم نیمه شعبان در شهر برازجان، اظهار داشت: مردم برازجان در تمامی محافل دینی گوی سبقت را از دیگران ربوده‌اند و حضور برادران و خواهران در مراسم مذهبی مثال‌زدنی است.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه قرائت زیارت «امام حسین (ع)» در این شب ارزشمند است، گفت: شب نیمه شعبان هم پای شب «قدر» محسوب می‌شود.
نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری عشق و دلدادگی به مهدی فاطمه (س) را برای مردم یک افتخار دانست و عنوان کرد: یکی از حقایق که در زندگی وجود دارد، حیات توام امید به آینده است.
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر روزی امید را از ما بگیرند دست از زندگی می‌شوییم و تمامی برنامه‌های خود را تعطیل می‌کنیم.
حسینی بوشهری با بیان اینکه امید به آینده 2 حالت دارد، گفت: عده‌ای امید به کار خوب و ارزشمند برای دستیابی به کمال را دنبال می‌کنند، عده‌ای دیگر نیز امید به آینده اما برای رسیدن به گناه دارند.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امید به آینده برای دستیابی به کمال ارزشمند است، افزود: انتظار به این معنا است که نسبت به وضع جهان راضی نیستیم و نسبت به آینده خوب امید داریم که با ظهور حضرت ولی عصر (عج) محقق شود.
وی ادامه داد: با ظهور امام زمان (عج) جبهه استکبار و ستمگری از بین خواهد رفت و جهان مملو از عدل می‌شود.
حسینی بوشهری با بیان اینکه اگر امروز می‌بینیم کودک‌کشی در جهان صورت می‌گیرد به این دلیل است که حکومت صالحان در روی زمین وجود ندارد.
دولتی که پایان همه دولت‌ها است و بشر روی خوشبختی و نیک بختی می‌بیند، دولتی است که متعلق به اهل بیت (ع) است و انسانی از میان اهل بیت (ع) ظهور خواهد کرد.
نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انقلاب اسلامی به خاطر امید به آینده شکل گرفت و بسترسازی برای دولت صالحان است.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: برای خوشحال کردن دل حضرت ولی عصر (عج) باید از رهبر معظم انقلاب به عنوان نایب حضرت اطاعت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: 45 سال ملت ما این انقلاب را همراهی کرده‌اند و در 11 اسفندماه نیز حماسه دیگری خلق خواهند کرد.
حسینی بوشهری با اشاره به اینکه بار دیگر دشمنان در دسیسه‌های خود ناکام می‌شوند اضافه کرد: مردم توطئه و ترفند دشمنان به ویژه در شرایط حساس از جمله انتخابات شناخته‌اند لذا در این وضعیت مردم قدرشناس ایران اسلامی با مشارکت حداکثری در انتخابات 11 اسفند حماسه‌ای بالاتر از 22 بهمن ثبت می‌کنند.
انتهای پیام/190/