خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

انتخابات طمع دشمن به ایران را تنزل می‌دهد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 06 اسفند 1402 - 09:30
معاون قضایی دادگستری استان اردبیل گفت: طمع دشمن با انتخاباتی باشکوه در کشورمان از بین رفته و زمینه اقتدار ملی فراهم می آید.
انتخابات،مشاركت،اردبيل،نظام،اسلامي،خدادادي،تأثيرگذاري،دفع،دش ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یوسف خدادادی عصر شنبه در نشست فعالان حوزه اقتصادی در اردبیل، اظهار داشت: انتخابات ثمره انقلاب اسلامی است و تکلیف شرعی، قانونی و ملی آحاد مردم ایران است تا با مشارکت در این انتخابات نقش‌آفرینی خود را به اثبات برسانند.
وی به 2 مانع اساسی در انتخابات اشاره کرد و گفت: یکی از این موانع یأس و ناامیدی است که بخشی از افراد جامعه را تحت تأثیر قرار داده در حالی که خود آنها معترف هستند که در اصل حاکمیت نظام اسلامی مشکلی وجود ندارد و اگر هم ایرادی وجود دارد از جنس موانع مدیریتی و اجرایی است.
معاون قضایی دادگستری استان اردبیل دومین مانع را حذف افراد کارآمد از صحنه انتخابات و رد صلاحیت افراد مورد تأیید عموم مردم اعلام کرد و افزود: در این زمینه نیز قانون حد و مرز را مشخص کرده و قرار نیست افرادی که مغایر با اهداف نظام اسلامی حرکت می‌کنند وارد عرصه انتخابات شده و حقوق مردم را ضایع کنند.
خدادادی تصریح کرد: قطعا این بی‌رغبتی‌ها به صحنه انتخابات و مشارکت در پای صندوق‌های رأی با تدبیری مناسب برطرف شده و ما تأثیرگذاری انتخابات و مشارکت مردم را در صحنه‌های داخلی و خارجی خواهیم دید.
وی خاطرنشان کرد: مشارکت در انتخابات زمینه‌ساز انسجام ملی، وحدت و همگرایی بیشتر است و ما باید با حضوری باشکوه در انتخابات طمع دشمن را به کشورمان دفع کنیم.
معاون قضایی دادگستری استان اردبیل حفظ وحدت و دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی را نمود و نشانی از انتخابات و تأثیرگذاری آن برشمرد و اضافه کرد: اگر مشارکت مردم بالا باشد، به همان نسبت موضع نظام در عرصه‌های داخلی و خارجی بیشتر بوده و ضعف و کاستی‌ها نیز رفع خواهد شد.
خدادادی بیان کرد: کشور ما برای دفع تهدید دشمن نیاز به یک مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی دارد و به یقین این همه شیطنت دشمن را می‌توان با تقویت اصل مشارکت مردم دفع کرده و زمینه تأثیرگذاری آن را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی فراهم کرد.
انتهای پیام/131/