خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شور انتخاباتی در کوچه و خیابان‌های زنجان/ کاندیداهایی که با جیب پر آمدند - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 06 اسفند 1402 - 09:30
با آغاز تبلیغات انتخاباتی هر یک از کاندیداها به شیوه های منحصر به فرد خود وارد کارزار تبلیغات انتخاباتی شدند که آخرین نظرسنجی ها نشان می دهد نزدیک به 50 درصد از مردم استان در این انتخابات شرکت خواهند کرد.
تبليغات،كانديداها،انتخاباتي،حاميان،روستاها،ميداني،زنجان،كنكو ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، با آغاز تبلیغات انتخاباتی هر یک از کاندیداها به شیوه‌های منحصر به فرد خود وارد کارزار تبلیغات انتخاباتی شدند که کوچه و خیابان‌های شهرها و روستاها را با نام‌های خود پر کرده‌اند.
از نخستین ساعات بامداد پنجشنبه سوم اسفند ماه تبلیغات انتخاباتی در شهرها و روستاهای استان زنجان با نصب پوستر و بنرهایی از عملکرد و تصویر کاندیداها آغاز شده است که این تبلیغات رفته رفته جدی تر و رقابتی‌تر شده است.
برخی از کاندیداها با ارسال پیامک، برخی با انتشار فیلم حمایت حامیان شناخته شده و برخی با استفاده از نام برادر شهید به دنبال رأی مردم هستند، هر چند که برخی از این تبلیغات شاید اخلاقی و درست نباشد که در این خصوص نهادهای نظارتی باید نظر بدهند.
فضای شهر رنگ انتخابات به خود گرفته و حامیان کاندیدها سخت در حال رقابت هستند که حتی این رقابت به مکان برگزاری کنکور ارشد نیز کشیده شده بود و برخی از حامیان تصاویر کاندیدای مورد نظر خود را بین داوطلبان کنکور ارشد نیز توزیع می کردند!
در شهرستان‌ها نیز فضا انتخاباتی شده و حرف مشترک همه مردم انتخابات و افراد شرکت کننده است که در این میان تحلیل‌‌های کوچه و خیابانی گاهی به واقعیت‌های میدانی نزدیک‌تر است.
حضور کاندیداها در روستاها مثل سنوات گذشته در حال انجام بوده و هر یک از نامزدها قول‌هایی برای توسعه بیش از پیش روستاها می‌دهند.
در کنار تبلیغات میدانی، تبلیغات مجازی و همچنین تلویزیونی نیز وجود دارد که باید دید مردم به کدام چهره‌ها اعتماد خواهند کرد.
برخی از کاندیداها که متعلق به یک منطقه هستند بر رأی مردم آن منطقه حساب ویژه باز کردند که حتی این موضوع سبب تغییر حوزه انتخابیه برخی چهره‌ها نیز شد.
در این میان کاندیداهایی که با جیب پر آمدند برای حامیانشان سنگ تمام می‌گذارند و این را می‌شود با یک گشت و گذار معمولی در سطح شهر متوجه شد.
هر روز که روز 11 اسفند نزدیک می شویم این تبلیغات جدی‌تر و جالب‌تر نیز خواهد شد که باید منتظر ماند و دید چه افرادی کرسی‌های بهارستان را فتح خواهند کرد.
اما نکته اصلی اینجاست که این شور و نشاط اجتماعی به حضور حداکثری مردم منجر خواهد شد و در آخرین نظرسنجی‌های استان، 48.5 درصد مشارکت را نشان می‌دهد که امید می‌رود این عدد طی روزهای آینده به بالای 50 هم برسد.
انتهای پیام/.