خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آیت‌الله حسینی بوشهری: دشمن شبانه‌روز در حال طراحی نقشه برای قطع رابطه مردم با انقلاب است - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 06 اسفند 1402 - 09:12
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمن شبانه روز در حال طراحی نقشه برای قطع کردن رابطه مردم با انقلاب است، گفت: عدم حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای از اهداف معاندان نظام است، اما مردم در 11 اسفند حماسه دیگری خلق می کنند.
انقلاب،رهبري،اسلامي،بوشهري،خبرگان،حسيني،مجلس،رئيس،ديلم،مدرسي ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبندر دیلم، آیت‌الله حسینی بوشهری شامگاه شنبه در جمع مردم دیلم با تبریک نیمه شعبان میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) با اشاره به وفاداری مردم این شهرستان نسبت به امام راحل، رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های شهدای گرانقدر، اظهار داشت: مردم این دیار همواره همراه با انقلاب و دغدغه‌مند نسبت به این انقلاب هستند.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه باورهای اعتقادی مردم با انقلاب عجین شده است، گفت: 45 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد اما تغییری در اراده مردم این شهرستان صورت نگرفته است.
مردم ما همان مردمانی هستند که با امام راحل بیعت و فرزندان خود را تقدیم به این آب و خاک کردند.
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: برخی از مشکلات بر زمین مانده مربوط به خود مسئولان است و ارتباطی به بیرون کشور ندارد، مسائلی چون آب و حل بیکاری جوانان مسئله‌ای نیست که باید صبر کرد تا از بیرون برای حل آن بیایند.
وی ادامه داد: اجرا برخی پروژه‌ها باعث ایجاد امید می‌شود اما ‌وقتی نیمه کاره رها شود، مردم آزرده می‌شوند.
حسینی بوشهری با بیان اینکه اولویت این دولت تکمیل طرح‌های نیمه کاره است خاطرنشان کرد: مسئولین اگر پروژه‌ای آغاز می‌کنند باید به پایان برسانند اگر نمی‌توانند پس لزومی بر اجرایی شدن نیست.
نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انقلاب بدون مردم معنا و مفهومی ندارد، ادامه داد: مردم همواره در سختی‌ها در کنار انقلاب بوده‌اند و دشمن شبانه‌روز در حال طراحی نقشه برای قطع کردن رابطه مردم با انقلاب است.
وی تصریح کرد: مردم انقلاب اسلامی را وابسته به بعثت و از طرفی بسترسازی برای ظهور حضرت ولعیصر (عج) می‌دانند.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه مسئولین باید برای طرف شدن مشکلات تدبیر کنند افزود: بار سنگین انقلاب اسلامی بر دوش مردم و این انقلاب به نام قرآن و اهل بیت (ع) رقم خورده است.
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: دین، رهبری و لبیک مردم به پیام مکتب و رهبری سه رکن اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.
حسینی بوشهری با بیان اینکه رهبری حلقه واسطه بین مردم و مکتب می باشد، عنوان کرد: بیکاری و تبعیض وجود دارد اما باید با همدلی به سمت آینده‌ای روشن حرکت کنیم.
وی عرصه انتخابات را یکی از عرصه‌های مهم در جمهوری اسلامی نام برد و با بیان اینکه مردم همواره در این عرصه حضور فعال داشته‌اند اضافه کرد: عدم حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای از اهداف معاندان نظام است ولی مردم در 11 اسفند حماسه دیگری خلق می‌کنند.
انتهای پیام/190/