خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مسافران از آخرین وضعیت پرواز‌ها همزمان با بارش برف و کولاک مطلع شوند

باشگاه خبرنگاران | اقتصادی | شنبه، 05 اسفند 1402 - 18:24
مشاور و مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها گفت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه پربارش شاهد ابطال و تاخیر پرواز‌ها در شهر‌های مختلف هستیم.
كشور،توجه،پروازها،جوي،تاخير،پرواز

مشاور و مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها گفت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه پربارش شاهد ابطال و تاخیر پرواز‌ها در شهر‌های مختلف از جمله شهر‌های شمالی هستیم بنابراین مسافران از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند.
کارگر، مشاور و مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور گفت: با توجه به صدور هشدارهای هواشناسی سطح نارنجی در بسیاری از شهرهای کشور به ویژه نواحی شمال و شمال شرق کشور شاهد کاهش دید افقی و اختلال در روند پروازها هستیم.
به گفته وی در حال حاضر پرواز مسیر تهران _ رامسر _ تهران شرکت هواپیمایی ایران ایر به‌دلیل شرایط نامساعد جوی مسیر و پایین بودن دید افقی باطل شد.
او گفت: با توجه به شرایط جوی کشور احتمال تاخیر و ابطال پروازها وجود دارد.
بنابراين مسافران با توجه به شرایط جوی حاکم بر سراسر کشور و احتمال لغو یا تاخیر پروازها برای اطمینان از پرواز خود می توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۹۹ یا ۰۲۱۶۱۰۲۱و ۴۴۶۶۵۵۱۹ و مراجعه به سایت www.
merhrabadairport.ir آخرین وضعیت پرواز خود را کنترل کنند.