خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شناسایی و جذب مستعدان گویندگی، بازیگری و طنزپردازی در رادیو

باشگاه خبرنگاران | فرهنگی و هنری | شنبه، 05 اسفند 1402 - 07:24
مدیر رادیو جوان گفت: باشگاه‌ رادیویی نوجوان، باشگاه طنزپردازان جوان و باشگاه پادکسترهای جوان پنجره‌ای برای ورود استعدادهای جوان به عرصه رادیوست.
باشگاه،جوان،راديو

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛
همزمان با بیست و هفت سالگی رادیو جوان از سه باشگاه رادیویی نوجوان، باشگاه طنزپردازان جوان و باشگاه پادکستر‌های جوان رونمایی شد.
وحید اسدی، مدیر رادیو جوان درباره نقش این باشگاه‌ها در جذب استعداد‌های رادیو گفت: امیدوارم این باشگاه‌ها پنجره‌ای برای ورود استعداد‌های نوجوان و جوان به عرصه رادیو باشد.
کسانی که استعداد و علاقه در زمینه‌های طنز، بازیگری، اجرا و گویندگی، گزارشگری و پادکست دارند، فرصت مناسبی برای ورود آن‌هاست.
اسدی درباره رده‌سنی افراد علاقه‌مند به فعالیت در باشگاه رادیویی نوجوان توضیح داد: الان نوجوانان ۱۲، ۱۳ سال برنامه «نوجوانی» را اجرا می‌کنند.
وی درباره جذب اینفلوئنسر‌ها به باشگاه رادیویی طنزپردازان رادیو توضیح داد: این باشگاه‌ها پنجره‌ای برای شناسایی استعدادهاست، تا به عرصه تولید و انتشار محتوای صداپایه وارد شوند.