خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برخورد پلیس با تخلفات رانندگی ستادهای تبلیغاتی کردستان

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 04 اسفند 1402 - 21:53
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان گفت: پلیس راهور کردستان با تخلفات رانندگی ستادهای تبلیغاتی برخورد می کند.
رانندگي،راهنمايي،تبليغاتي،نصب،پليس،ستادهاي،پوستر،مد

سرهنگ رضا همتی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج از برخورد پلیس با تخلفات رانندگی ستادهای تبلیغاتی خبر داد و اظهار داشت: برابر ماده 207 آئین‌نامه راهنمایی و رانندگی، نوشتن عبارات، نصب هرگونه تصاویر و پوسترهای تبلیغاتی که مانع دید راننده و یا پوشاندن چراغ‌های وسیله نقلیه شود خلاف قانون است و پلیس با متخلفان برخورد خواهد کرد.
وی گفت: با توجه به انجام تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در برخی مواقع مشاهده می شود رانندگانی اقدام به نصب پوستر تبلیغاتی بر روی شیشه، بدنه و چراغ‌های خودروی خود می‌کنند که این کار باعث کم شدن دید راننده و موجب بروز حوادث رانندگی خواهد شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان افزود: ماموران راهنمایی و رانندگی در این ایام به صورت 100 درصدی در معابر و خیابان‌ها حضور داشته و در صورت مشاهده هر گونه تخلف از ادامه حرکت وسیله نقلیه جلوگیری می‌کنند.
وی تصریح کرد: از نامزدهای انتخابات و طرفداران آنها می‌خواهیم در تبلیغات خود قانون را مد نظر قرار داده و به حقوق دیگران احترام بگذارند.
همتی‌زاده بیان کرد: ستادهای انتخاباتی از نصب پوستر بر روی تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی اجتناب کنند و همواره نظم شهری و حق عبور و مرور دیگران را مد نظر قرار دهند تا شاهد فضای توأم با آرامش و امنیت برای رقابت سالم باشیم.
انتهای پیام/486/