خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

هیجان بالای قرعه‌کشی خودرو در پیاده‌روی خانوادگی سنندج/ خودرو به نفر هفتم رسید!+فیلم - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 04 اسفند 1402 - 21:30
قرعه کشی یک دستگاه خودرو در همایش پیاده روی خانوادگی سنندج در حالی برگزار شد که 6 برنده این قرعه کشی در محل مراسم حضور نداشتند و نهایتا جایزه به نفر هفتم رسید.
عدد،سنندج،هديه،توماني،شور

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، همایش پیاده‌روی خانوادگی در حالی امروز با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم با هدف تحکیم بنیان خانواده و ایجاد شور و نشاط و به مناسبت اعیاد شعبانیه از میدان حجاب تا پارک روجیار سنندج برگزار شد که جوایز ویژه‌ای از جمله یک دستگاه خودرو، یک دستگاه موتورسیکلت، 5 عدد سکه طلا، 30 عدد دوچرخه، 30 عدد کارت هدیه یک میلیون تومانی و 10 عدد کارت هدیه 500 هزاد تومانی به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اهدا شد.
نکته قابل توجه این بود که پس از 7 بار برنده خودرو این همایش مشخص شد که هر بار شرکت‌کنندگان برای درآمدن نامشان از سبد قرعه‌کشی، دعا و شور و هیجان زیادی داشتند و در نوع خود در دنیا چنین قرعه‌ای بی‌نظیر و برای اولین بار شمار کسانیوکه بخت با آنان همراه نبود، شکسته شد که در ادامه با هم می‌بینیم:
.
انتهای پیام/481/