خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

امام جمعه اراک: قهر با صندوق‌های رأی ‌راهکار حل مشکلات نیست/ ملت پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده‌اند - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 04 اسفند 1402 - 15:53
امام جمعه اراک با بیان اینکه قهر با صندوق های رأی راهکار حل مشکلات نیست، گفت: ملت پای آرمان های امام و انقلاب ایستاده اند.
كشور،جهاد،همت،خدمت،نماينده،امام،انقلاب،ايران،پاي،كوتاه،اسلام ...

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بیت المقدس اراک با اشاره به انتخابات پیشرو و انتخاب فرد اصلح به عنوان نماینده مردم، اظهار داشت: فردی باید به عنوان نماینده مردم انتخاب شود که تنها دغدغه خدمت، معنویت، فداکاری، جهاد در راه خدا و منشاء اثرات و خیرات بسیار برای کشور باشد، نماینده باید به فکر قرآن، اسلام، ایران و خدمت به مردم باشد و تنها به دنبال پر کردن جیب خود نباشد.
وی افزود: آحاد مردم باید با رای‌های خود در انتخابات پیش رو به دشمنان ایران و اسلام نشان دهند که پشت این نظام و جمهوری اسلامی هستند و برای دفاع ازآرمان‌های امام راحل و انقلاب ذره‌ای کوتاه نیامده و همچنان پای آرمان‌های امام و انقلاب و شهدا می‌ایستند، به برکت انقلاب اسلامی، صنایع باعظمتی در ایران ساخته شده است.
ما همچنان نیاز به همت ویژه داریم و با هشت ساعت کار مفید در روز می‌توانیم کشور خود را آباد کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه مردم با همت و تلاش خود می‌توانند کشور را آباد کنند چرا که کشور با همت، ساده زیستی، قناعت و فداکاری، آباد می‌شود، تصریح کرد: کمبودهایی در کشور وجود دارد ولی راه حل آن، قهر با صندوق‌های رای نیست بلکه راهکار حل مشکلات، مقابله با فساد و کار و همت جهادی است.
دری نجف‌آبادی با بیان اینکه یکی از واژه‌های مقدس اسلامی، واژه جهاد است و قرآن کریم در ده‌ها آیه، ما را دعوت به جهاد کرده است، افزود: جهاد ابعاد مختلفی مانند جهاد اکبر، جهاد خودسازی و کار برای خداست، جهاد خدمت به نیازمندان و فقرا؛ جهادی بسیار ارزشمند است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: مجلس خبرگان خدمت بزرگی به نظام کرده است، با راهبردهای نمایندگان خبرگان، امروزه صنایع علمی و دفاعی کشور پیشرفت بسیار کرده و با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.
اکنون شرایط کشور بسیار حساس است و دشمنان از هیچ جنایتی علیه ایران کوتاه نخواهند آمد بنابراین باید آحاد مردم با حضور در پای صندوق‌های رای، حمایت خود را از کشور عزیزمان اعلام و پای گرگ‌های انسان نما را کوتاه کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به روز مستضعفین و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) و تقدیر از وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه و سایر نهادهای اطلاعاتی به دلیل تامین امنیت کشور گفت: مسئله نخست جهان اسلام، مسئله فلسطین و غزه است، جهاد دفاعی و مقابله با اسرائیل بسیار با اهمیت است و در برابر این جنایتکاران نباید غفلت کرد بلکه باید محکم ایستاد و جوانان باید راه امام و رهبری و شهید سلیمانی را ادامه دهند و تحت تاثیر بیگانگان قرار نگیرند.
انتهای پیام/711/.