خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

استاندار همدان: الحاق 515 هکتار زمین در شهر ملایر تصویب شد

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 04 اسفند 1402 - 14:53
استاندار همدان گفت: تصویب الحاق 515 هکتار زمین در شهر ملایر جهت احداث دو شهرک ایمان و امید برای نهضت ملی مسکن انجام شد.
نهضت،همدان،مسكن،جهت،ملي،ملاير،الحاق،ايمان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان به نقل از روابط عمومی استانداز همدان علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: متقاضیان جامانده از ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن در شهر ملایر می‌توانند با ظرفیت موجود در شهرک‌های ایمان و امید، ثبت‌نام کنند.
وی افزود: پروژه‌های ناتمام بسیاری مانند سالن‌ها و زمین‌های ورزشی و استخرهایی که بیش از دو دهه بلاتکلیف بود در دولت مردمی و انقلابی ایران قوی وارد چرخه خدمت‌رسانی شده و تکمیل تمام پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه ورزش‌وجوانان و آموزش‌وپرورش از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور، تملک دارایی و جذب اعتبارات توسط مدیران مورد تأکید است.
استاندار همدان ادامه داد: در روستاها 171 هکتار زمین از اراضی منابع طبیعی برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن الحاق شده اس و تصویب الحاق 515 هکتار زمین در شهر ملایر جهت احداث دو شهرک ایمان و امید برای نهضت ملی مسکن انجام شد.
وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت بخش خصوصی جهت برون‌سپاری پروژه‌ها استفاده کنند، گفت: ارائه اموال مازاد و بلااستفاده دستگاه‌های اجرایی جهت مولدسازی مورد تأکید ویژه است و معاونت هماهنگی امور عمرانی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی موظفند این موضوع را به‌طور ویژه پیگیری کنند.
انتهای پیام/