خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کشف یک و نیم میلیارد تومان نوشت افزار قاچاق در جنوب تهران

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | پنجشنبه، 03 اسفند 1402 - 15:06
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران، از کشف ۸۵ هزار قلم نوشت‌افزار قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۱.۵ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.
پليس،قاچاق،اقتصادي،كالاي،كشف،امنيت،افشاري،مقادير

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف یک انبار قاچاق کالا در محدوده خیابان شهید رجایی شدند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: با اقدامات بعدی مشخص شد مقادیر قابل توجهی کالای خارجی قاچاق توسط رانندگان خودرو‌های شوتی از جنوب کشور به این مکان منتقل و قاچاقچیان قصد دارند این اموال را در بازار توزیع کنند.
وی افزود: با هماهنگی از سوی مرجع قضائی، پلیس به محل مذکور اعزام و در بازرسی از محل مقادیر انبوهی نوشت افزار خارجی قاچاق و فاقد اسناد گمرکی مطابق با قانون کشف و ضبط و در این خصوص یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.
سرهنگ افشاری تصریح کرد: در این بازرسی ۱۸ هزار عدد ماژیک، ۱۱ هزار و ۵۲۰ خودکار و بیش از ۵۰ هزار انواع نوشت افزار دیگر کشف شد که کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ارزش اموال مکشوفه را یک و نیم میلیارد تومان اعلام کرده اند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت در پایان با اشاره به این که کالای قاچاق به وضعیت اقتصادی بازار کشور لطمه وارد می‌کند و باید به شدت با این مساله برخورد شود، از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس با شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.